Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

26 Haziran 2016 Pazar

Gurbette olmak diye birsey yok..

Kiz nerelerdesin sen?


Amerika mi?
Ne ara gittin?
Ne yapiyorsun?
Donecek misin?
Izin icin mi geldin buraya?
Calisiyor musun?
Ogrenci misin?
Kiiiz cok uzak oralari ne ara gittin? 
Donecek misin?
Mutlu musun mutlu musun onu soyle?
Aaa mutluysan cok guzel , bosver gelme buralara!
Kiiiz Amerika da cok uzak ya, donmez misin hic?

Dogru soyluyorsun uzak oralari! Ama neresi yakin ki artik? Herkes saniyor ki bu teknoloji aleminde her yer bir tik kadar yakin. Hic de degil. Hic bir yer degil. Ne Amerika, ne Avrupa, ne Asya, ne de burnunun dibi..Nasil mi?Anlatayim..

Bir tik kadar yakinlik saglayan teknoloji arkadaslarimla Foca'da Adacayi icirtiyor mu? Evde canim sikildiginda kiz kardesime alo dedirtip evine goturtebiliyor mu? Yigenlerim aklima geldiginde ellerini kollarini yanaklarini opebiliyor muyum? vs vs 

Uzulerek yazmiyorum yukardakileri. 
Bunlari yapamamak bana aci vermiyor.. 
Bunlari dusunmek de bana aci vermiyor..
Evet Amerika'dayim..Ama yurdum neresi diye sordunuz mu kendinize? Yoksa direk dogdunuz ulkeyi, sehri, evi mi yurt olarak saydiniz? 
Bir soz var cok sevdigim ve dogru buldugum: "Ev kalbinin oldugu yerdir". E o zaman benim o kadar cok evim var ki saymakla bitmez! 
Bir kalbinin olmasi sadece bir yeri sevecegin ve bir yere ait hissedecegin anlamina gelmiyor. 
Ben su an Amerika'da Virginia Beach'te esimle cok mutluyum. Onu cok seviyorum. Kalbim onunla. Fakat o kalp cogalabiliyor : Kimi zaman Foca'ya gidiyor, kimi zaman Italya'ya Piacenza'ya. kimi zaman Thailand turuma, kimi zaman Istanbul vapur iskelesine, kimi zaman Cunda'ya, kimi zaman universitemin yurduna/kafesine.. 

Burada anlatmak istedigim ve bu yaziyi yazmak istememin sebebi sevdiklerime ve beni sevenlere seslenmek..
Diger bir amacimda gurbet anlayisini degistirip hayati yasayabileceginizi gostermek (zorlananlar icin): 

"Gurbette degilim ben, gurbet icimde olmadigi surece.."


Sevgiyle kalin
Bike


1 yorum:

  1. Tebrik ederim Bike. Ömür boyu mutluluklar :) Uzun süredir görünmüyordun. Kötü bir şey olmasında korkmuştum. Neyse ki değilmiş. Mutlu olmana çok sevindim :)

    YanıtlaSil