Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

24 Mayıs 2015 Pazar

Özlüyorum..

Bir özlem var içimde..
Sevdiğimi özlüyorum..
Onun sarılmasını özlüyorum..
Ben masamda çalışırken yanıma gelip yanağıma öpücük kondurmasını özlüyorum..
Onunla kahkaha atmayı özlüyorum..
Ama biliyor musunuz? Hayat bunu biliyor ve size yardım ediyor..

Bir kuş gönderiyor cam kenarınıza..
Bir yıldız parlıyor gece gökyüzüne baktığınızda..
Güneş bir farklı doğuyor bir önceki gece kalbiniz özlemden sızlamışsa..
Bir telefon çalıyor ve karşıdan  "Merhaba sevgilim" sesi..
Bir email geliyor tam sınavdan veya bir toplantıdan çıkınca..
Bir mektup elime tutuşturuluyor kapıcı amcam tarafından hem de en doğru zamanda.

Bekleyince sabırla her şey çok güzel rayına oturuyor.
Akışına bırakınca..
Gülümseyince..
Sevince..
Emin olunca..
Karar verip arkana bakmayıp inandığın yolda ilerleyince.

Onu çok özlüyorum ve onu bekliyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder