Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

14 Kasım 2014 Cuma

Run For Your Love / Aşk için Koş

Merhaba!  Hoşgeldin! Iyi ki geldin! Iyi ki okumak istedin bu yazımı. Yazıma başlamadan önce sana teşekkür ederek başlamak istedim ;)

Mustafa Kemal Atatürk'ün bir sözü ile karşılaştım dün senle paylaşmak isterim. Diyor ki:
"Yaşamak için faaliyet gerekmektedir.."

Bir de ben buna birşey eklemek istiyorum:
"Faaliyet için aşk gerekiyor.."

Aşık olduğun bir şeyin pesinden gitmek veya elindekilere aşık olmak/ onların güzelliklerinin & yararlarının & sana olan pozitifliklerinin farkına varıp onları kucaklayıp peşinden gitmek..

Ben Koşuyorum Aşık olduklarım için/ Aşık olmak istediklerim/ Aşkıma sadık kalabilmek için..

Koşuyorum Çocuklar/ Egitim için desteğe ihtiyacı olan vakıflara yardım edebilmek için.. Adım Adım organizasyonu ile ve oradaki insanlarla tanışmalısınız..Süperler!Iyi ki varlar!

Koşuyorum Aşkla yapmak istediğim işimde bir noktada takıldığımda konsantrasyonumu geri kazanmak için

Koşuyorum Kendime Aşık olmak için (ukala veya narsist bir anlamda söylemiyorum).Aslında Düşünmemek için...Beynimi rahatlatmak ve kendimi her konuda cesaretlendirmek için..Diyorum ki "Hersey cok iyi olacak baksana kızım haraket edebiliyorsun.. Görebiliyorsun.. Rüzgari, gunesi hissedebiliyorsun.. Korna seslerini, insanların seslerini, doganın sesini duyabiliyorsun..
Engelleri gorebiliyorsun ve onlemini alip ilerleyebiliyorsun..
Ayagın takılıp tokezlesen de ilerleyebiliyorsun cunku hedefin belli -- 10K kosacagim!
Bacakların sana sinyal verse de o sinyali guzel bir sinyale ve sonuca donusturebiliyorsun..
Ya kızım farkında degil misin? Güç var senin içinde! Bu su an yanında hızla gectigin herkeste var.. Ya kızım git sarıl onlara!" (Tabi sarılmıyorum haha!:))

Koşuyorum Aşık oldugum insanları anlamak için.. Neden mi? O kadar komplike bir yapı ki insan dediğimiz oluşum.. Günümüz günümüzü..Modumuz modumuzu.. Düşüncemiz düşüncemizi..Tutmuyor.. Olmuyor kimi zaman.. Aynı noktada buluşmuyor..
Ben de kaybetme korkusu var.. Hic kimsenin yeri benim için doldurulamaz..Eger beraberken mutlu/ özel/ gerçek/ rahat/ doğru hissettiğin insanlar varsa onlar için hem duygularınla hem de beyninle bir mücadeleye girmelisin! Evet arkadaşım bunu kendin çözmelisin. Yardım istersen sor karşındakine..Ama kendin çözmelisin. İşte bu mücadeleyi koşmak bir eğlenceli eğitime çeviriyor. Kendime iyi davranarak/ barışık olarak.

Ben bunlar için koşuyorum..Daha iyi bir insan olabilmek için..Iyi insan mı ne demek? -- sence ne demek düşün?;)

Yaşadığımı hissediyorum
Nefes aldığımı..
Sevdiğimi.
Aşık olduğumu..
Sevildiğimi..
İçimizdeki gücü hissediyorum..

16 Kasım'da Istanbul Maratonu'nda 10K koşacağım. Buğday derneğinin projelerine destek için(bilgi icin merak ediyorsanız:http://www.adimadim.org/saglikli-gida-her-cocugun-hakki/)
Iyilik peşinde koşmak ve bir çok güzel insanla koşmak için..

Yine söylüyorum
Hep söyleyeceğim..

Aşk için herşey.. Aşkı hissedebilmek.. Paylaşabilmek için!

Sevgimle
Bike


Little Smiles.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder