Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

18 Eylül 2014 Perşembe

Seyahat Zamanı Geliyor..

..Bugün Ataşehir sokaklarında koşuyorum yine.. Azcık yağmur yağıyor..Olsun diyorum şeker miyim eriyecegim? (Canım Antonio arkadaşımı anıyorum).

Dün bir film izledim -- "The one I love"
Sonra bir email aldım sabah -- "from the one I want to be with"
Aksam bir şarkı geldi aklıma -- "Stay or Leave"

Film ne anlatıyordu? -- Korku filmi edasında olan ve evli bir çiftin ilişkilerini gozden gecirmek ve iyilestirmek icin gittikleri bir yerde bir dilemma ile karsılasmaları

Email ne anlatıyordu? -- Expectations vs realities.. Ve malesef bu gerceklerin NET bir sekilde soylenmemesi.. En kırıcı olan da bu biliyor musunuz?
Size birsey diyeyim mi?
Erkekler: Eger mucadele etmeye degen bir insan degilse karsinizdaki kadın ve eger o kadın da sizi seviyorsa lutfen KALMA GİT diyin..Daha az kırıcı olursunuz ve daha hızlı bir zamanda atlatır.
Kadınlar: Eger bir erkek size diyorsa "ben hazır degilim ama sen yine de oldugun gibi davran bana".. Neticesini dusunun tamam mı? Sonucta sizle olma ihtimali de var. Ama bir keresinde bu mucadeleye sizle girmemis o halde bir daha dusunun..

Şarkı ne anlatıyor? Yolculuklarında kararlı ol. Kal veya Git. Ne kadar istemesem de gitmeni ama gitmelisin eger su an burada degilsen...

Hayat mucizelerle dolu..Ondan kendine de guven karsındakine de durust ol.
Her iki tarafı da anlıyorum - Biliyorum karsındakine gitme demiyorsun cunku dusunuyorsun "Ya beni onun gibi seven cikmazsa.." Peki karsındakine ne olacak?
Bir de su sekilde sor kendine "Ben gercekten seviyor muyum bu insanı ve bu yolculuga onla devam edecek miyim?" Bence bu ikinizin de yolunu kesmez.

Lutfen insanlar kendinize guvenin, Kalbinizi dinleyin.. Ic sesinize inanın!

Sevgiyle Kalın
Bike



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder