Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

30 Eylül 2014 Salı

Minibüs yolculukları

Bundan da bir hikaye olur mu Bike ya diyenleriniz var mı?
Bundan da bir yolculuk çıkardın bravo diyenleriniz peki?

Ben yalnız öyle bir yolculuğa çıkıyorum ki anlatamam size :) Her gün farklı bir yolculuk.. Farklı insanlar.Farklı hikayeler..

Evden çıkışımla başlıyor yolculuğum.. 

İş/ okul veya gezmeler için arabasıyla trafiğe çıkmış insanları & servis araçlarını sağlıyorum/ solluyorum.Ve düşünüyorum bineceğim minibüste bu sıraya girecek! Ah ne güzel!

Ilk minibüs durağı yakınımda olsa da yolculuğumu uzatıyorum Ataşehir bahçelerinden geçerek, yokuşları inip çıkarak :) Delilik evet! - ama trafikte duraklara gelmek için çırpınan minibüse yetişiyorum!

Minibüse bindiğim an bir çok kişiliğe bürünebiliyorum - bakışlardan. 1) Beni uzun zamandır tanıyormuşcasına gülümseyenler 2)Sanki kötü bir şey yapmışım gibi baştan bitiren muhabbeti 3) Görünmez biriyim 4) Şüphe uyandıran bir halim var sanırım - bu teyze neden bu kadar uzun süredir bakıyor?

Minibüse bindiğim an bir çok hayattan geçebiliyorum - tahminler 1)Sınav stresindeki ögrenciler - son kez bakılan beyaz , formül dolu kağtlar 2) Mülakat stresinde olan yeni mezunlar - kıyafetler gıcır gıcır suratında heyecan, merak 3)İşe bilmem kaçıncı kez giden çalışanlar - kıyafetler gıcır gıcır suratında sorgulama, yorgunluk veya nötr bir bakış (genelleme yapmıyorum). 4) Misafirliğe gidenler - kıyafetler gıcır gıcır ve telefonun bir ucundakine sesleniyor "Ayten Hanım'cığım geliyorsunuz değil mi? Sizi çok özledik" 5) Istanbul'a yeni taşınmış olabilecekler - şöför beye sorulan soruların aynısını cevaplaması büyük ihtimal suratlılara yöneltmesi.. 6) Istanbul'dan bıkmış olabilecekler - herşeye bir sikayet halinde - şöförün pedala basması, trafiğin ilerlememesine rağmen ilerleyelim afra tafraları..
7) Hayatı olduğu gibi kabul edenler - severim sizin sakin suratınızı! 8) Anını kendine zehir edenler - minibüste camlar kırılmış da olsa "allahım su yukardaki zımbırtıya da bir el atın hava gelsin!" ofları pufları 9) Ya da o anı o an güzel değerlendirenler - "dışardaki reklamların da şimdi farkına vardım" "Wow bu yolda bu cafeler mi varmıs bilmiyordum!" "Ay acaba şu kutu kutu evlerde şu an neler oluyor - güzel düşünüyor" "Söför beyin radyosu da cok damar şarkılar çalıyormus be!"...

Minibüse bindiğim an bir çok tesadüften geçiyorum - hayat ..Okuduğum kitapta (Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi) Kemal karakteri aşkı Füsun'u kaybetme acısıyla her gün buluştukları apartmana gidip eşyalarını kokluyordu.. Ve o anda minibüsten bir şarkı yükseldi: "Ne bir ses ne de haber gelmiyor artık senden. Öylece kalakaldım da deli hasretinle ben.."

Böyle geçiyor bu yolculuklar..
Ama her minibüs farklı bir kapı açıyor.. Ben karar veriyorum aslında biliyor musunuz? Anlamadınız di mi?
Diyorum ki bugün Paris'te olmak istiyorum.
Diyorum ki bugün hiç gitmediğim bir yer olsun..
Diyorum ki bugün evime gideyim direk.
Diyorum ki bugün sevdiceğime gideyim.
Diyorum ki bugün gel beni sen istediğin yere götür..

Yine anlamadınız di mi?

Deliyim dedim size!

Delilerden anlayanlara sevgiler kucak dolusu!

Güzel yolculuklarınız olsun her gün her saat her saniye!
Sizin elinizde biliyorsunuz ;)




Fotoğraflardan al haberi..





1 yorum: