Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

8 Eylül 2014 Pazartesi

Daydreaming vol 1..Sapanca'da

Hayalperest olduğumu söylemiş miydim size? - şu sarkıyı dinleyerek okuyabilir misiniz yazımı? http://www.youtube.com/watch?v=B71elY_55pM

07.09.2014 Pazar 10:00 a.m-3:00 pm
Sapanca'daydım bugün.. Babam eski ama yitirmediği arkadaşlıklarını canlandırmak adına yaptırdığı bir kahvaltı etkinliği düzenledi - annemi ve babamı hayal ettim.."Babamın tayini çıkmış Sivas'tan Bilecik'e..Oradan Yozgat'a.. Oradan Adapazarı'na.. Kimi zaman çok zorluklar çekmişler..Kimi zaman işleri yolunda gitmiş.. Ve en onemlisi de yanlarında diğer aileler olmus.. Diger sevgililer.Aşıklar..Ve su an bugun o masadalar."

Sapanca'da gittiğimiz yer cok guzel ve tavsiye ederim gitmenizi -- Kafkas Izgara.. Istanbul'dan geliyorsanız otobandan Ankara istikametine ilerliyorsunuz. Kartepe dönüşünden otobandan çıkıyorsunuz ve sonra Sapanca tabelalarını izliyorsunuz. Maşukiye'yi geçtikten sonra Yanıkköy'e geleceksiniz. Dorat denilen bir tesisi geciyorsunuz ilerleyince (sağınızda kalacak) ve sonrasında solda Kafkas Izgara yerine varıyorsunuz -- girişinde Şeyh Şamil heykeli var.

Masaya oturdugumda tabak altına konulan servisi goruyorum.. Bir Kafkas oyunu yapan çocuk var.. Kafkas oyunlarını hayal ediyorum.. "Hic bir sey icin gec degil. Çocukluğumuzda cok sık olarak Kafkas derneğinin duzenledigi dans gosterilerine gitmiştik. Ne kadar da asil ve kuğu gibilerdi kadınlar dansta.. Bir hikayesi var her haraketin, her bakışın, her dönüşün.. Kadın ve erkek icin de farklı hikayeler ama ortak noktada buluşturan hikayeler sonuçta.. Ve kendimi hayal ediyorum.. Bir kutlama var .. Sanırım benim sevgilimle olan bir kutlama..Ailenin uyeleri var ve dostlarım yanımda.. Bir kafedeyiz..Beyaz-turkuaz mavisi masa ve sandalyeler..Begonviller sarkıyor kafenin çatısından.. Kafkas müziği..Ben elimi uzatıp babamı dansa davet ediyorum..Bilmiyorlar uzun zamandır ders aldığımı.. Ve dans başlıyor.."
Porsiyonlar çok büyük -- Çeşit çeşit peynirler, çerkez peyniri (ızgarada eritilmiş), yumurta, sucuk, puf böreği (ben adını koydum :) kızartılmış ve pofuduk içi boş veya dolu hamurlar diyelim uzunca), sıcak pide, zeytinler, reçeller..Sınırsız çay! E tabi bu kadar yedikten sonra etrafı geziyorum.. Mekanı şu şekilde gözünüzde canlandırın -- girdiğinizde yemyesil bir alan.. Hamaklar, sallanan koltuklar. tahta piknik masaları var..Geniş bir yer.. Ve benim gözüme ilişen beyaz badanalı ev.. Pencere kenarlarında çiçekler var.. Kapı açık -- sanki oraya gelenleri misafir ediyor.. Buyuk ihtimalle tesisi işleten ailenin evi burası.. Hayal ediyorum.. "Bir Çerkez kızı uzun zamandır yurtdışında çünkü işi için, kariyeri, hayalleri için gitmiş.. Ailesini görmeye gelmiş bir bahar tatilinde..Yurtdısındaki alışkanlıklarını devam ettirmek istediginden her sabah erkenden kalkıp Sapanca gölü etrafında koşuya çıkıyormus..Arada koşma arada yürüme.. Bir gün duraklamış durgun gölü izlemek için..Ve biri seslenmiş: "Ne kadardır koşuyorsunuz? Sizce burası uygun mu koşu için?".. Sonrasında bu kişi ile sabah sporlarına devam etmişler. Kadın anlatmış erkek anlatmış.. Aslında onceden tanısıyorlar gibi..Ama gariptir ki hic tanımıyorlarmıs gibi de hissiyat var ikisinde..Hayallerinden biri de bir küçük yer açmak - kafe ama bir cok yonu var..Dilersen ye iç dilersen sadece hamakta yat.Dilersen açık kutuphanelerinden yararlan (okumaya ve yazmaya onem veriyorlarmıs). Belki bir gun kadının babası burada toplar arkadaslarını.. Adı da Begonviller olsun mu?"

Ben bu aralar yazarak rahatlıyorum sevgili takipçilerim..Ve farklı farklı fikirler aklıma geliyor.. Hayal etmeyi çok severim -- hayallerimde yaşamadığım surece..

Hayal etmek güzel bir şey..Sizlerle de paylaşmaya başlayacağım artık - ve emin olun bir yer tanıtacağım size ;) win-win ;)

Dilerim hoşunuza gidecektir okudukça.. Severseniz, gülerseniz, duygulanırsanız veya farklı düşünüyorsanız benimle de paylaşın olur mu? :)

Sevgiyle Kalın!
Bike


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder