Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

16 Eylül 2014 Salı

Bir Erkek Bir Kadın Bir Yolculuk - daydreaming vol2


..Bir kafedeler.. Dışarda olup bitenin, kafenin içerisine girip/ çıkanların, masayı toplayanların farkında değiller..Sadece kendi seslerinin, gözlerinin, varlıklarının farkındalar.. Aşkı sorguluyorlar.. İlişkileri..Kadınları ve erkekleri.. Hayatta yapılması gereken diye soylenenleri ve yapılması istenilenler arasındaki çelişkileri.. Evet bu konusmalar cok derin, ağır gelse de kendilerine, yüzlerindeki gülümsemeye engel olamıyorlar geri gözlerine baktıklarında..

Ve kadın sessizce düşünüyor ama konuşamıyor:
"Bir erkek ve bir kadın aynı yolculuklardan mı geçiyor sanıyorsun? Geçmiyor olması da aynı noktada buluşamayacaklarını göstermiyor. "Erkekler Mars'tan Kadın'lar Venus'ten" * kitabında yazılanları teker teker hatırlayamam ama bir kaç şey var benim işimi kolaylaştıran her zorlandığımda. 
..Benden önce bir başka yolculuğun vardı ve bu yolculuklarda ögrendigin, zorlandıgın, sevdigin, sevmedigin - senden once benim de oldugu gibi. Bunları biliyorsak, farkındaysak bu en buyuk adım.
Sonrasında bir kadının kafasındaki yolculuklarla bir erkeğin kafasındaki yolculuklar onemli (default olanlar - yani karaktere gore tepkiler farklılık gosterse de ground truth olanlar:))
Kadın hep emin olmak ister..Kucuk bir opucuk, kucuk bir cicek , kucuk bir soz "hayatım merak etme seninleyim" vb.. Evet sana saçma gelebilir tatlım ama bu bir gerçek.. Ne kadar cool olsa da bir kadın bu bir gerçek. Cunku magara doneminden yolculuga cıkmıs bu kadın emin olmak ister avcı eşi bulacak di mi mağarayı? Avlarken zorluğa düşerse gelip mağarasından güç bulacak degil mi? 
Peki erkekler için aklımda kalan en onemli bilgi?
Yine aynı mağara döneminden gelmiş erkek cözmesi gereken durumlarda gider o mağaradan.. Çünkü o avcıdır..Güçlü olandır..Çözümleri kendi bulan ve o magaraya geri dondugunde avı ile gelendir o..
Ikisi de haklıdır biliyor musun canım? Ama bu iç konusmaları dısarı cıkaran nedir biliyor musun? -- Komunikasyon ve birbirlerinin kafalarındaki yolculuktan haberdar olmak ve anlamaya "calışmak"
O erkek mağaradan ayrılırken kadına gider, öper ve der ki - "Geri donecegim. Merak etme. Guven bana"
O kadın magaradan cıkan erkeğe yaklaşır, öper ve der ki -- "Ne olursa olsun biliyorum elinden gelenin en iyisini yapacaksın. Merak etme.Yanındayım".."

Saatler nasıl geçiyor farkında değiller.Ki malesef o saat ilerliyor ve saatin "geç" olduğunu gösteriyor.. Güzel bir sabah, verimli bir sabah için yeteri kadar uyku tatmalı..
Kadın yine sessiz düşünür: "Bu bir mucize olmalı.. Iki insanın birbirini anlaması. Ayrılırken seni anlıyorum diyebilmesi."

Tarih:15.09.2014
Mekan: Mila Cafe - Kadıkoy Istanbul
Şarkı: Emiliana Torrini - Jungle Drum
---------------------

Bir kitap elinde kadının ve bir şey der kitap ona ve ne de güzel der:
"Deniz hakkında konuşmayı bilmem. Tek bildiğim beni o anda bütün zorluklarımdan kurtardığı. Ne zaman denize baksam mutlu bir insana dönüşüyorum.."**

Tarih: 16 Eylul sabahı
Bulunulan mekan: Starbucks cam kenarı - Besiktas
Hayal edilen mekan:
Şarkı: Empire of the Sun - We are the people





-----
Men Are from Mars, Women Are from Venus - John Gray
**Eve dönmenin yolları - Alejandro Zambra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder