Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

10 Eylül 2014 Çarşamba

Ben Ölmeden Önce..

Korkmayın! Kendime bir şey yapmayacağım :) Sadece unutmamak için not etmek istedim bu deftere. Neden bu deftere? Neden herkesin görebildiği yere? Çünkü ben öldükten sonra sizlerin sayesinde gerçekleştirilmesini rica edeceğim minik bir takım şeyler..

Bana mezar taşı/ mezar yeri için sakın para harcamayın. O parayı gidin ihtiyacı muhtaç okullara verin lütfen. Hatta gönlümü verdiğim Bir Silgi Bir Kalem'deki okulların ihtiyaçlarına bakın (dilerim devam edecek nesil ilerledikçe , biz geliştirdikçe/ yetiştirdikçe)..

Arazileri meşgul etmek istemiyorum. Yeşillikler kalsın, ağaçlar kalsın.. Zaten bedenim besin olmayacak mı ? O zaman bir ağacın altına gömün beni. Yeşil çay ağacı olabilir.. Veya meyve ağacı..Hayat bulayım onların dallarıyla.

Organlarımın kullanılmasını istiyorum -- özellikle bilim için.. Araştırmalar için. Bunun için hayattayken işlemler yapacağım ama size de söylemek istedim.

Bu yazı karamsar geldiyse size hiç gelmesin.. Ben o kadar huzurlu yazıyorum ki çünkü biliyorum hayat devam edecek.

Bir de yazımı bitirmeden şunu demem gerekir.. Benden haberdar olmak isteyen insanlar olabilir..Onlara deyin ki:

Eğer bir gün yalnız hissedersen, bunu dinle.. Yıldızların parıltısı gibi düşün ve sonra beni düşün. Ben emin ol ki gülümseyeceğim sana..Seni seviyorum <3  (En sevdiğim kitap Küçük Prens'ten (Le Petit Prince) esinlendim ve onun sayesinde yaşamaya ve ölüme karşı bakışım değişti. Onu seviyorum)
video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder