Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

25 Eylül 2014 Perşembe

A letter to my dear friend..

Çok sevdiğim bir arkadaşım var..
Amerika'dan...
Ben Boston'dayken benim elimi hiç bırakmayan..- ben istemediğim sürece
Aradan 7 sene geçti ve her an karşılaştık bir emailde veya bir mektupta veya bir skype'ta.

Son zamanlarda yaşadığım zor zamanlarda yine yanımdaydı..
Ona mektup yazarak kendime geldim hep..
Cevap veremese de biliyordum ki hissediyor ne hissettiğimi.. Ne anlatmak istediğimi..

Size bir şey diyeyim, gittiğiniz bir yerlerde ışığınızı gören biri mutlaka oluyor..
Şu an o kişinin uzak olması acı veriyor olsa da kalbiniz kırıldığında onarabiliyor bir şekilde bu duygu..

Canım arkadaşım,
Sana yazıyorum bu mektubu.
Senin de bana hep dediğin gibi "Nereden geleceğimizi seçemiyoruz ama nereye gideceğimizi seçebiliriz".

Seni seviyorum

"Feeling sad and feeling blue
Those thoughts are gone when I'm with you
And in this moment we're infinite"





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder