Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

14 Ağustos 2014 Perşembe

Gidilen yerlere yeniden yolculuklar..

Gittiginiz yerlere bir sekilde bir daha ugramıs olabilirsiniz degil mi? Bir kosesinden, kıyısından gecmissinizdir..Veya oncesine gore daha uzun kalmıssınızdır..Veya farklı acılardan bakmışsınızdır..Kucuk veya buyuk adimlarla..

Aynı/ Farkli insanlarla..
Aynı/ Farkli sartlarda..
Aynı/ Farkli duygularla..

Ayağımın tozu ile eve girdim ve bu yazıya başladım sevgili takipcilerim. Sizlere direk yazmak istedim; cunku anlatmam gerekiyordu, paylasmam gerekiyordu..Kimbilir aynı yolculuklarda bulusabiliriz diye dusunuyordum sandalyemin ucuna oturmadan..

Besiktas'taydım.. Ilk goz agrım Istanbul'daki. Ilk Istanbul'um..Ilk gencligim..Ilk aşkım..Ilk McDonalds'ım :).. Ilk sinemam.. Ilk tiyatrom..
Bugun senelerce gezdigim Beşiktaş Çarşı'sında gezerken farkettigim Arka Bahçe (sevgili Asu'mun da tavsiyesi uzerine ;)) çizgi roman kitapevinde gezinirken çizgi romanları cok seven abimden bahsettim dukkan sahibi Ahmet Bey'e :) Ve orada abimi gordum.. Cizgi romanların farkli tarzlarından bahsetti bana Ahmet Bey.Hayatın yavaş akışına ayak uyduran "entel" diye nitelendirdigi çizgi romanların yanısıra inanılmaz bir hızla konuyu işleyenlerin de olduğundan bahsetti.  2.5 sene once kurmus olsalar da simdi gormus olmam guzel bir tesaduftu.. Ve belki de abimin cizgi romanlara karsı hayranlıgına olan merakımın uzerine gitseydim şu an Ahmet Bey'in degil kendi dusuncelerimle bir supriz kitap secerdim raflardan..

Sonrasında Barbaros Bulvarı'nın taş yollarında yururken yanımda duran kafelerden birinde oturdum.. Sabanci Anadolu Lisesi yıllarında az yurumedim o taslı yollarda..Ama farkettim ki o yuruyuslerime bir es verip kafede nefes almamısım.. Kahvemi şekersiz içip havuclu kekimi içine bandırmamışım..Camdan dısarıya bir merakla, heyecanla, gelenler kimler dusuncesiyle bakmamışım..

Adimlarımı Eylul ayında baslayacagım Bahcesehir Univ'e cevirdim.. Muhendislik fakultesinde toplanti odasına dogru ilerledim.. Toplanti sirasinda sordugum soruları, paylastigim dusunceleri, dinledigim notları bir kenara yazarken içimdeki ses dedi ki onceden gectigin bu universite yollarında bu sekilde davranmamışsın hic.. Bu şekilde derinlemesine / basit bir sekilde inmemissin konunun içine..

Haftasonu gelince adımlarımı daha geniş acıp bundan bir 3-4 sene once kardesimle gittigim Kayakoy Sanat Kampı'na dogru yolculuga baslayacagım.. Bir cardakta kalıp yıldızları izleyecegim buyuk ihtimalle.. Veya içkimi alıp sarkılara eşlik edecegim..Belki de trekking sırasında grup başını değil sonunu çekecegim grubun guzelligini izlemek için.. Belki tembellik yapacagim belki her gun bir programa uyacagim -- hop sabah Yoga hop kahvaltı hop bir sanat işi hop trekking hop hop :)

Ne olursa olsun nasil olursa olsun su an farkli gozlerle baktıgım dunyanın keyfini cikaracagim.. Ah keske bu dunyanın nimetlerini sonradan takip edebilenler (elinde olmayan sebeplerden veya farkedemedigi sebeplerden) icin hayatın bir formulu olsaydı.. Keske yavas işlerken bir donem de vitesi arttirabilseydi..

Herseye ragmen bugun yaptıgım kucuk adımlarımda ve yapacagım buyuk adımlarımda farkettigim seyler:

"Carpe Diem" (Sevgili Robin Williams seni anıyorum).
Gözlerinle degil kalbinle,ruhunla sev..O zaman hoşçakalların lafı bile olmuyor..
Hayat bir oyun oynuyor ve bizler bir figuranız.. Aynı oyunun icinde olup farklı rollerimiz de olabilir. Farklı oyunlarda aynı rollerimiz de.. Ama donuyor dolasiyor bir yerlerde bir zamanlarda bir ortamlarda birileri ile cok guzel anılarımız da olabiliyor uzucu seyler de yasayabiliyoruz..Ama hayat devam ediyor biliyor musunuz?

Sen yine o Besiktas'a ugrayabilrsin
Sen yine o kafede cam kenarında oturabilrisin.
Sen yine o kampta yıldızlara bakıyor olabilirsin..

Mucize ile dolu bu hayat..Sadece kotuluklerin, talihsizliklerin, basarısızlıkların, hastalıkların, zorlukların, huylarının farkında ol ve bunu avantaja donusturmeye calıs.. Donmuyorsa da merak etme bir sonraki ugrayısında hersey cok guzel olacak..

Sevgiyle kal sevgili..
Bike

I'd give all money for one tango..
For romantic figures on the dance floor.
Where I may give you kisses in the candle's light.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder