Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Oradan nasıl görünüyor herşey?

Bugün size bir soru ile başlamak istedim.

Oradan nasıl görünüyor herşey?

Dünyayı geziyorum?
Kendimden o kadar eminim ki planlarımı aylar öncesinden yapıyorum?
O kadar korkusuzum ki başımı alıp gidiyorum neresi olursa olsun?
Yalnız kalmaktan hic korkmuyorum çünkü tek başıma tatillere çıkabiliyorum?
O kadar barışığım ki kendimle dalga geciyorum hayatla, kendimle, yaşadıklarımla, kırgınlıklarımla?
Ben hep acele olsun hersey olsun hemen istiyorum ki ondan buna bundan suna atlıyorum, yolculuk yapıyorum?
Hep mesgulum cunku hep bir spor yapıyorum , muzik icra ediyorum, social butterfly'ım öyle mi?

Bugün oradan nasıl görünüyor yolculuğuna çıktım. Düşünürken yazıyorum bu arada. Neden bunları yazıyorum? Sizi neden ilgilendiriyor? Yolculuklarla ne alakası var?
Cevap: Ben her okuduğum şeyde kendimden birşeyler buldum. Ve anladım ki yalnız değilim. O halde bu yolculuklara çıkanlara demek istedim yalnız değilsiniz.

Peki yukarda söylediklerim nereden geliyor?
Kulağıma gelenlerden..
Telefonuma gelen mesajlardan..
Emaillerimden..
Davranışlardan..
Tavırlardan..
Eski sevgilimin aralıklarla attığı mesajlardan.
Eski günlüklerimin sayfalarından..
Dostlarımın itiraflarından..

Size birşey diyeyim mi?
Ben hep soruyorum çünkü şunu o kadar iyi biliyorum ki hayatta hiçbirsey gorundugu gibi degil.
Ben hep soruyorum çünkü bazen gerçekten anlamıyorum nasıl hissediyor karşıdaki insan..
Ben hep soruyorum çünkü değer veriyorum o insana. Belki de hoşlanıyorum..Belki de daha da cok tanımak istiyorum.

Ben kimim?

Ben arada içine kapanan. Tek başına kaldığında aslında enerji toplayabilen..Ama insanlarla tanışmaktan inanılmaz mutluluk duyan çunku herkes özel..Gezmek , farklı yerler gormek isteyen çunku paylaşmak isteyen aşkını, aşkları. (kime veya neye farketmez).Okumaktan sıkılmayan çünkü bilgiye aç olan..Korkağın teki ilk görüşte hoşlansa da birinden ona sarılamayan..

Size birsey diyeyim mi?
Kendimi boyle seviyorum. Değişime açığım..Evet eksikliklerim var ama ben boyle guzelim.Ben boyle Bike'yim.

Sen kimsin? Kimbilir bir ara bir yolculukta tanısırız.

Ben bir süre yokum-- Hollandadan arkadaslarım gelmisler onların yanına gidecegim..Sonra bir sosyal sorumluluk projesi var yapmak istedigim ve ilkinde firsatini kacirsam da ikincisinde yakaladıgım.. Sonra bir tatil arasi.. Sonra Eylul'de okula başlıyorum..Devam edecek yolculuklar..

Sevgiyle Kalın!
Bike


 Bu sarkıyı cok sevdigim dostum için çalıyorum - o kendini biliyor :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder