Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

6 Temmuz 2014 Pazar

Bir Dosta Merhaba..

..demek için haftasonu kendimi Cenevre, İşviçre'de buldum :)
O kadar huzurlu, güzel bir haftasonu geçti ki su an o dinginlik çok yazdırmayacak bana

Cenevre'ye bu 4. ve 5. gidişim olabilir. Önceden çalıştığım şirket dolayısıyla gitmistim. Ama bu sefer gerçekten özlediğim ve sevdiğim bir dostumla vakit geçirmek icin gittim ve ne de iyi ettim

Size az da olsa yazmak istedim çünkü bu sefer gidişimde farklıydı Cenevre.. Ağzımın tadı, gözlerimin bakışı, nefesimi alışım,kulağımın işitmesi, beynimin algılayışı..

Nedir bu ağzımı tatlandıranlar:

Aşağıdaki restaurantlarda kahvaltı/ brunch - tavsiye ederim:
http://www.chezlavoisine.ch/
http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g188057-d1011419-Reviews-Le_Pain_Quotidien-Geneva.html

Bir diğeri de akşam saatinde bir pizza keyfi ;)
http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g188057-d1938459-Reviews-Luigia-Geneva.html

Nedir bu gözümü şenlendirenler:
Cenevre'nin kendisi aslinda :) Doğa içinde, göl etrafında sahil keyfi. Gölün kenarından yürümeye başlarsan bitiriyorsun Cenevre'yi. Kayalıklara oturup ufku seyre dalın tavsiye ederim..

Nefes alış verişlerim havasının suyunun dinginliğine ayak uydurduğundan düzenli bir tempo izledi..

Kulağım canım arkadaşımı dinledi.O sebeptendir keyfine diyecek yoktu kulaklarımın ;)

Bütün duyularım parti halindeyken beynim sakince izliyordu herseyi..

Kayboluşumu..
Varoluşumu..Daha katetmem gereken yolları..
Farkettiklerimi..
Farkına varmam gerekenleri..
Karsımda duran guzel dostumu..Bana olan inancını / guvenini/ sevgisini..
Sana söz basaracagim!

Seni seviyorum

Sizleri çok sevdigim bir düetle bırakıyorum. Dilerseniz bunu dinlerken kendi yolculuklarınızı düşünün..
https://soundcloud.com/elifturkay/gulmekicinyaratilmis



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder