Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

8 Haziran 2014 Pazar

Botaniklerin içinden canım!

Istanbul'u geziyorum gözlerim açık.. PS: Yazımın sonundaki şarkı ile okur musunuz yazımı? Bir de bu tür olsun bakalım nasıl olcak;)
Atasehir Botanik Bahce'deyim -- Pinar'im sagolsun ! -- o kendini biliyor :) 
Batı Atasehir'e baglanan yol var (atasehir bulvarından devam ederken).. O yolun başında ışıklar.. O ısıklardan onceki saga don ve goreceksin girisi ;) 
Dilersen ilerde park et arabanı veya yuru..
Bir tunelden gececeksin .. Sergi var icinde-- bitkileri tanıtmıslar..Resimlerle, tablolarla, yazılarla..

Tunelden cikinca degisik bir dunya :) -- hep hayal ederdim bir duvardan kapı cizsem ve farkli dunyaya acılsam o tur birsey..
Sonra gezince goreceksin insanlar piknik yapıyorlar
Veya cimenlere yayılıyorlar -- benim gibi ;) 
Cocuklar icin bir park var...Kesif parkı.. Dogayı, oyunları, hayvanları kesfetme..
Hatta giriste alacagin brosurde goreceksin egitimler, seminerler, kurslar vs var -- her yasa gore.

E o zaman ne duruyorsun?
Gidelim! 
Bagis da yapabiliriz -- bitki yetistirmelerinde, sergileri, kursları, egitimleri canlı tutmalarında yardımcı olmak icin.
Durmayalım kı yol devam etsin yesilliklerle! Doga ile! Egitim ile! 

Dilerim bu şarkıyı dinlediniz yazıyı okurken ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder