Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

25 Mayıs 2014 Pazar

Dis moi ..

Haftasonu yolculuklarıma devam ediyorum kimi zaman sizlerle paylasarak kimi zaman sessizce .. 

Bu haftasonu Nur ablam ve Turgay abim ile birlikteydim. Ballıca köyündeki guzel yuvalarında beni agırladılar. 

Bu haftasonu bu yolculugum spontane oldu ama bir soru vardı aklımda: Hayatta cözüm bulamadıgınız zaman ne yaparsınız? 

Ulkemde olanlar cok canımı acıtıyor -- bencil bir diktatorun sebebiyle oldurulen anneler babalar kardesler abiler sevgililer kardesler..
Bu guzel ulkemde olanlara bakıyorum ve bir yandan da hayat devam ediyor.. Doğa doğuyor, buyuyor, yetisiyor yavas yavas.. 
Benim hayallerim var ulkeme yararlı olabilecegine inandıgım ama degerini bilecekler mi? Fırsatlar yaratabilecekler mi? Benim kontrolumde olmayan goremeyebilecegim haksızlıklar olacak mı korkuları..

Bu haftasonu Ballıca köyünde hayvanlarlayken sordum durdum bunları kendime..Ve hep aklımda bir sarkı vardi ve sarkının sonundaki kucuk kız gibi sorunca bu soruları babama..Babam derdi ki hep: Işine bak kızım..Hayatına bak..Güzel bak...

Ben bu sarkıdaki Papa kısmına yazmak istiyorum: "Toutes les personnes belles" - Hayatımdaki ve onceden karsilastigim ve karsılasabilecegim bütün guzel insanlara sevgilerimle ~~~

Dis Moi ..
Est-ce que c'est vrai dis-moi,
Que sur cette grande planète,
Y'en a qu'un comme toi.


Ballıca'dan bazı anlar suprizler ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder