Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

20 Nisan 2014 Pazar

Yolculuk İçinde Yolculuk..

Masal içinde masal gibi..
Çıktım haftasonu hem araba ile yolculuğa..Hem de ayaklarımla yolculuğa..

Bu yolculuklar sırasında bir küçük yolculuklara daha çıktım; ama bunlar ne kadar gerçek bilemiyorum çünkü bir hayal ürünü..

Nelerle mi karşılaştım?

Bulutların dansı.. Bir yerlere gidiyorlar ve güneşin önünü açıyorlar.
Hayvanların dansı..Karınlarını doyuruyorlar..Bir bekçi var onları bekleyen.. Belki de kısıtlı zamanları var ve eve gitme zamanı gelince topluca gidiyorlar evlerine..
Öğrencilerin dansı. Ballıca köyü içindeyken ilkokulun yanından geçiyorum. O okul var ya çok şey hatırlatıyor bana. O okul bize yol gösterirdi .. Biz? Sabanci Universitesi Binicilik kulubu .. "Ballıca Köyü içinde ilkokula gelin sonra oradan sola dönün kardeşim..Dümdüz gidin göreceksiniz Ballıca Atlı Spor Kulübünü". Hey gidi günler diyecek Hakan arkadaşımın sesi kulağıma geliyor.
Doğanın dansı. Bir saniye öncesine kıyasla araba camına düşen yağmur tanecikleri.Belki sadece uğruyorlardı geçtiler oradan. Dedim ya bulutlar dans ediyordu. Belki de o dans sırasında gelen yağmur tanecikleri.

Sonra Atasehir sokaklarındayım. Ayağım sakattı onu test ediyorum.. Havada hoş bir esinti.. Hoş bir güneş.
Benim gibi spora çıkan kadın ve adam. Kadının kıyafetlerindeki uyum süper. "Teyzecim kırmızı hırkana uyan kırmızı esofman  çok yakışmış".Bir de endamlı bir yürüyüşü var :) .Sanırım bir kahvaltı mekanı arıyorlar. Kadın spor yapma derdinde ama adam "Acıktık.Şöyle bir köy kahvaltısı edebileceğimiz bir yer olsa da gitsek (dilerim karıcığım veya hanımım demiştir.Ben öyle hayal ediyorum)"
Yürüyüşlerine devam ederlerse eminim görecekler burada kalabalık köy kahvaltı yerini.. Pastırma kokuları gelirken kaçırmamak mümkün değil...
Ben devam ediyorum..Köpeciğiyle yürüyüşte bir adam..Belki de sabah kimse kalkmadı ve evin en erkencisi o adam. Gezintilerinden sonra belki de ilerdeki pembe binaya girecek.. O pembe binada balkonda hazır bir kahvaltı bekliyor olabilir onu. Karısı pencereden bakıyor olabilir çünkü azcık uzansa görecek onları..
Ben devam ediyorum..Çimlerdeki çöpleri temizleyen bir adam.Sabah erkenden kalkmış olabilir. Yorgun görünüyor vücudunun duruşundan. Karısı da kalkmış olsun onla..Veya kızı ona çay koymuş olsun. İş oncesi içini ısıtır. Adam o çay ekmek için çalışıyor.
Ben devam ediyorum..Evin garaj kapısı. Açılıyor yavaşça. Saat 10.00 a.m. Erkenci olmayanlardan bunlar. Arabaya atlayıp belki de sahilde bir yere gidiyorlar ailece kahvaltıya. Belki de orada onları bekleyenler var. Afiyet olsun.Sohbetiniz bol olsun.
Ben devam ediyorum..Kupkuru bir daldı önceden bu fotoğraftaki..Ama ne güzel de açmış pembe çiçekler. Aferin kuru dal sana! Bu inşaatin içinde yenilmemişsin! Bravo!
 Ben doğaya teşekkür edip devam ediyorum..Kafamı kaldırıp gökyüzüne bakıyorum onu da yalnız bırakmak istemedim. Bulutlar içinde süzülen bir uçak. Nereye gidiyor? Fransa'ya gitsin. Ben öyle hissetmiştim ilk baktığımda.Cam kenarında da bir sarışın çocuk olsun. Küçük prens belki de. Eve gidiyor olsun Bursa'dan. Yanına oturmuş olsun küçük bir prenses. Sohbete başlamış olsunlar üzerimden geçerken..Sonrası beni ilgilendirmiyor :)

Ben devam ediyorum..Bugün güzel bir gün olsun. Unuttuğum bir parçayı çalayım piyano'da. Bir de resim kurslarına başlıyorum bugün, kimbilir resimlerimi de görürsünüz yazılarımda ;)

Herkese iyi Pazarlar!

Sevgiyle Kalın
Sizi Seviyorum
Bike


NOT: Fotoğraflar bulanık özür dilerim. Ama haraket ederken çektim telefonumla.Kimi zaman duraksayabildim ondan net olabildi ama kimi zaman devam ettim. Dedim ya kafama göre! Himm..O zaman size sormak istedim haraket ederken böyle şipşak fotograf ceken ama kucuk bir makine var mı? Bana tavsiyede bulunabilir misiniz? 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder