Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

6 Nisan 2014 Pazar

Sapanca Gölü'nde Yolculuk!

Bir Pazar günü rastladım size merhaba!

Bu Pazar spora davet ediyorum herkesi :)
Dilerseniz buyrun Sapanca Gölü civarına gelin burada bir Gölpark açmışlar.. Ne güzel de etmişler.. Geç olmuş ama ne diyoruz geç olsun güç olmasın! :)
Bu Pazar spor davetini öncelikle ev ahalisine yaptım.
Babamı aldım bu yolculuğumda eşlik etti bana..
Etraf sessizdi fotograflardan anlayacagınız uzere (sadece ben ve babam!) ama sanırım öğleden sonra cıvıl cıvıl oluyormuş.. E o da iyi eğer bir haraket varsa bir egzersiz ruhu varsa insanlarda;)

Gölün çekilmesi beni üzmedi değil.. Gördüğünüz taşlık yerler görülmemeliydi sulardan ama uzun süredir düşmeyen yağmur / kar malesef gölü küstürmuş ve hatta bu gölcüğün suyu bir cok sey icin de kullanılıyor -- içme suyu, fabrikalar icin vs ..Sazlıkların sesini dinleyerek üzüldüm gölün bu haline..
Bir anfi tiyatro ve kulube kulube mekanlar.. Gözümde bir etkinlik canlandı.. Insanlar tıklım tıklım.. O kulubelerde yemekler/ hediyeler / sıcak saraplar/ sıcak kahveler / caylar satılıyor ve anfi tiyatroda bir gösteri..
Sonra gölün içine uzanan bir iskele.. Bembeyaz.. Bembeyaz bank var üzerinde.. Gözümde canlandı bir sofra.. Bir kaç sofra.. Farklı oyuncularla farklı konseptlerle ama benzer duygularla..
Hep yeşillik dolu da olsa aralardaki gelincikleri görüyorum. En sevdiğim çiçek ama bir o kadar da narin.. Bakmaya kıyamıyorsun bırak dokunmayı.. Gözümde canlandı bir demet gelincik..
İlerledik.. Yolun sonuna geldik dedi babam.. Devam edersek ne olur? Adapazari'na kadar gideriz.. E o zaman gidelim derken gözümde canlandı bir dağ bisikleti ve dağlara sürmek istedim o bisikleti :)

Daha çok geliştirirler burayı sanırım.. Dilerim güzel bırakırlar.. Bozmazlar oynamazlar doğanın güzelliğiyle..

Yüryüşümüz sırasında karşıma bir bina çıktı tam düşünürken karşıdaki dağların guzelliğini.. Harap bitap bir ev ve evin icinde bir koltuk.. Gözümde canlandı bu evi tamir ettirdiğim ve dekore ettirdiğim.. Gözümde canlandı o koltukta oturduğum ve bugun tesadüfen kulağıma gelen şarkıyı söylediğim (her özlenen ve özletenler icin)..


"Dağlar bile anladı nasil özlediğimi ;)"



Herkese Iyi Pazarlar
Sevgiyle Kalın!
Bike


SMILE;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder