Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

15 Şubat 2014 Cumartesi

Yolculuklar sırasında haberler..

Bir video blog konsepti var biliyor musunuz? Ben başlatmak istiyorum dilerim ilerdeki yolculuklarımda. Cunku bazen fotoğraflar herseyi anlatmıyor.. Ordaki sesi, duyguyu, tadı, kokuyu veremiyor..

Su an size de bir haber vermek istiyorum.

Hani bir önceki yazımda kosacagım Saygun için demiştim. 2 Mart'ta! 10K! Cok heyecanlıyım daha simdiden.. Ama bileğimden rahatsızlığım cıkmıstı.. Doktora gittim.. Kırılmaya ramak kalmış kızım 1 ay yok koşmak dedi..Bana da ozel bir protez yapacaklarmış.. Bak resim de burada..
Saygun'u duşundum..Koruncuk'u.. Sonra Antalya'da olacak o koşucuların kalp atışlarını.. Benim o an hissedeceğim hazzı.. Cok ağladım.. Ağla ağla bugun de yağmuru getirdim sehire! Olala! Bak resim de burada..
Eee dedim kendini toparla..İlerle adımlarla.. Aman ha bileğine yüklenme.. Bir yere oturmalı ve orası da iyi hissettirmeli.. Kuafor'de buldum kendimi! Voila! Bak resim de burada..

Ama durun kampanyayı bırakmadım! Nur Çubuk arkadaşım aradı aynadan kendime bakarken. Bike, ben senin için kosacagim! Vay be dedim süper bir duygu bu! Bak resim de burada!
Resimler verdi mi size gerçekleri? Neler gordunuz resimlerde? Video olsa sesimi duysanız daha mı farklı olurdu? Bir arkadaşımın bileğimde rahatsızlık var dediğim anda anladığı durumun farkında olurmuydunuz?


Bunlar kırgınlıklarımdanmış.. Doktor var mı çarem dedim doktor babama.. "Kendini affet güzel kızım..Kırıldıkların varsa ve ulaşmaya çalıştıysan geri cevirdilerse o zaman boşver sen değilsin problem..Sen kendine bak güzel kızım" Bakım resim de burada..





 

2 yorum:

  1. çok ilginç olmuş :) ama ayağın için üzüldüm :/

    YanıtlaSil
  2. "Bileğimde rahatsızlık var" dediğin anda anladığı durumun farkında olan biri daha var burada...
    Yolculuğunu büyük keyifle takip ediyorum...
    Önce sen iyileşeceksin...
    Sonra ben...
    Koşacağız Saygun'lar için...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil