Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

21 Şubat 2014 Cuma

Travelling has a meaning in case you have home to go!

Sevgili takipçilerim merhaba!

Bilegimdeki rahatsızlıktan dolayı zamanımın cogunu evde geçiriyorum. Himm..Ev.. Ev demek ne demek size gore? Ev'i bana tanımlar mısınız?

Fiziksel olarak cok gezemiyorum protezli bacağımla ama dusunce yolculuğuna her zaman yer var :)

Ev diyordum.. Bana sorarsanız "Ev" gezilerden sonra gittiğiniz yerdir.. Gitmek istediğiniz..Uyudugunuz değil.. Ayakta durabildiğiniz yerdir.. Tam bu sırada bir TED videosu ile karsilastim.. Kalbimiz birmiş TED'cigim! Seni seviyorum :)

Iyi yolculuklar;)

My best part:
"Movement is a fantastic privilege, and it allows us to do so much that our grandparents could never have dreamed of doing. But movement, ultimately, only has a meaning if you have a home to go back to. And home, in the end, is of course not just the place where you sleep. It's the place where you stand."
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder