Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

8 Şubat 2014 Cumartesi

Orda bir Köy var..

Ordaaa bir köy var uzaktaaa
O köy bizim köyümüüüzdüür
Gitmesek de görmesek deee
O köööööy bizim köyümüüüzdür
Lallallallallallaa Lallallallallaa Lallallallallaaaa
 
 
Bolluca Çocuk Köy'ündeydik bugun.. Adım Adım grubu olarak.. Adım Adım'ın tatlı insanlarıyla.. Koruncuk'un anneleriyle..Babalarıyla.. Çocuklarıyla.. Sarkılarla Turkulerle..
Sizlere ilerleyen zamanlarda daha detaylı yazacagim Koruncuk ve bir yolculugum'la ilgili olarak.. Ama burada bugun yasadıgım mutluluğu, hazzı ve duygusallığımı paylaşmak isterim.. Sizin de benle bu yolculukta eşlik etmenizi isterim..
 
Neler yaptım? Nelerle karşılaştım? Yolculugum sırasınca neler öğrendim?
 
Kahvaltı ile başladık.. Bolluca Köy'üne elinizden geldiği kadariyla alın birseyler gidin beraber kahvaltı yapın çocuklarla tanısın, büyüklerle konusun öğrenin.
 
Dolu dolu sohbetlerle.. Dolu dolu insanlarla karşılaştım.. Konusamasam da hepsiyle gözleriyle karsilastim selam verdim o da yetti bana..
 
Sonra Sude ile karsilastim..Sedef ile.. Merve ile.. Ahmet ile..Mehmet ile.. Minik Adım Adım haraketleri ama kocaman ozguvenleri, başarıları ve kocaman gözleri/ gülüşleri ile sahnedeydiler..
 
Çocukluk anılarımızla , içimizdeki çocuklarla karşılaştım çocuklar "Sarkı söyleyebilir miyim?" dedikleri andan itibaren :) ...Basladık "Arkadasım essek", "Mini mini bir kus", "Uskudara gider iken", "Yasa Mustafa Kemal Pasa Yasa"..
Sporun sihrini öğrendim -- bu harakete katılan anlamıştır beni ;)
Kadınların gucunu/ kudretini ve isteseler ne cevherler yaratabileceklerini öğrendim..
Kadınların elinden tutan eslerinin sabrını/ desteğini esirgememesini/ sen yapabilirsin bakışlarını öğrendim..
Hayatın adil olmadığını ama bununla üzülerek/ ağlayarak değil dik durarak üstesinden gelinmesi gerektiğini öğrendim..
 
Ogreniyorum daha..Ogrenecegim de sağlık ve sıhhat olduğu surece.. Adım Adım.. Tadım Tadım.. Duyarak..Görerek..Isiterek..Hissederek.. Koklayarak..
 
 
Sevgiyle Kalın
Bike
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder