Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

13 Şubat 2014 Perşembe

Koşalım mı bu Yolculukta? Ellele!


Sevgili Takipçilerim merhaba!

Benim yaklaşık 1 aydır Adım Adım grubu ile koşmaya başladığımı biliyorsunuzdur. Tabi önceden de koşardım ama bu sefer bilinçli ve profesyonel olarak koşuyorum. Adım Adım ilerleyerek.. Severek sporu ve sevdirerek..

Ve size bir haberim ve bir de sizlerden küçük bir ricam var.

Sizi bir arkadasimla tanıştırmak istiyorum.. Adı Saygun 9 yasında...
Koruncuk Vakfı'nın Bolluca Cocuk Koyu'nde kalıyor arkadaslarıyla..Köyde ne yapmaktan hoşlanıyorsun diye sordugumda okumak ve spor yapmak diyor buyuk bir heyecanla!.. Ve ne dusundum biliyor musun o anda? Ben her gun sukrediyorum egitimime/ ogretimime devam edebilmem  ve sagligimi koruyabilmem icin elimde olan imkanlarıma ve Saygun'un da bunu hissetmesini istiyorum.
 
Bu dusunceyle yola ciktim! Ben de bu sene 2 Mart'ta düzenlenecek Runtalya'da (uluslararası maraton) yardım severlik koşumu Saygun kardesimin manevi ablası olarak 1 yıllık egitim ve saglik masraflarını gidermek icin yapıyorum.

Her koruncuğun 1 yıllık eğitim ve sağlık gideri 2.800 TL’dir. Benim de hedefim bu parayı toplamak.
Destek olduğunuz her lira, bu koşumda ki her adımımı anlamlı kılacak.Sizden ricam 5 dakikanı ayırarak aşağıdaki Koruncuk Derneği'nin resmi hesap numarasına gönlünden geçen miktarda bir bağışta bulunabilir misiniz?.

Benim bu süreci takip edebilmem ve bağışlarınızın kısa sürede doğru yere ulaşması için, havale “Açıklama” kısımlarına şöyle yazmanız gerekiyor:
“AA/koşucu adı/bağışçı adı"
Havale/EFT için:
Alıcı: Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı
Banka: Akbank - Gayrettepe Şubesi, Şube Kodu: 287
Hesap No: 192700
IBAN: TR48 0004 6002 8788 8000 1927 00 
Açıklama: AA/koşucu adı/bağışçı adı
Tek Seferlik Kredi Kartı ile Bağış:
https://www.koruncuk.org/elverinhayatatutunsun/onlinebagis
Açıklama: 
AA/koşucu adı/bağışçı adı
 
 
Başarılı ve Sağlıklı Günlere!
 
 
Sevgiyle Kalın
Bike
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder