Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

20 Şubat 2014 Perşembe

Erken Bahar'a Yolculuk~~

 
Yolculuklardaki adimlari bir notaya benzetsem..
Yurudukce farkli melodiler çalsa..
Senin kulağına / çevredekilere hos gelebilir veya kotu gelebilir..
Peki sen neye gore karar verirsin? Hoslandıgın sarkının çalmasına mı devam etmek istersin yoksa çevredekilerin hoşlanmasına gore mi değiştirirsin adımlarını – böylece basacağın notaları?
Ben 17 Mart 2014’te 30 yasıma basıyorum. Bu bir 30 yas sendromu değil aslinda bir yeni doğum telaşı, endişesi ve biraz da heyecanı..
Iyi ki dogmusum.. Iyi ki yolculuklarım olmuş.. Iyi ki adımlarımı atmışım.. Yanlıs doğru notalara basmısım iyi ki de.. Iyi ki varmışsınız sizler.. Iyi ki merhaba demişsiniz bana..
Baslayalım mı yolculuğa? – haha merak etmeyin 30 yılı bastan anlatmıcam ;)
Beraber çalalım mı notalarımı? Aynı veya farklı yerleri olabilir sizin için anlamlarına gore.. Ama bugunluk benim için çalalım mı?
 
La – La vie – Hayat dedim bu notanın adına… Inanc da diyebilirim.. Aynı notaya çıkıyor ikisi de..Ben cok savaştım bu nota ile.. Cok sert bastığım oldu/ göz ardı ettiğim/ yumuşak bastığım zamanlar oldu.. Diger notalar kurtardı buradaki sessizliği veya gurultuyu.. Cocukken karsılastıgım/ gözlemlediğim olaylar bu notaya inancımı yitirtti.. O olmasa da devam ederim parçama diyerek inanmadım dizelerdekine.. Savastım gerçeği göremedim.. Savastım gerçeği yansıtamadım..Savastım kendimle barışamadım.. Taa ki bir kac ay öncesine kadar.. Hic düşünmemiştim bu yaşı bekleyeceğim diye..Heh hayat beni sınamasaydı diğer notalardaki ritm eksiklikleriyle bakmazdım yine bu notanın konumuna/ durusuna/ sesine..
Nasil mi sınadı?
Aşk ile.. Aşkın acısıyla..Tatlısıyla..
Arkadaslıklarda gördüklerimle..Duyduklarımla..Duyamadıklarım ve bilemediklerim ve erişemediklerimle..
Profesyonel hayat ile..
Gecirdigim trafik kazası ile
Gecirdigim sağlık problemleri ile
Cok farkli karakterdeki insanlarla olan iletişimlerim ile..
Yanlıslarımın su anki dünyada verdiği dersleriyle..
Bu notaya en basta basacağım 30 yıl patikasında..Bununla başlayacak melodilerim..
                 Eleleydik..Butunduk..Hayat birleştirdi.. Hayatı yasarken ayrı düştük..Bildik bilemedik nedenlerini..
Hayat diyorum.. Gülümsüyorum
 
Sol – Solution – Cözüm odaklılık.. Su yolculuğa kadar bu notaya bilerek basmadığımı farkettim.. Çözüm odaklı düşünmeliyim ki nasil başlamalıyım bilebileyim..
 
Fa – Family – Aile kavramını oluşturabilmem.. Bu yolculukta aile nedir/ onemi nedir/ neden aile kuruyoruz ve hayatımızdaki yeri nedir hep duşundum.. Yasadiklarimla duşundum..Gorduklerimle duşundum.. Ilkokulda, ortaokulda, lisede bu nota farkli yerlerdeyken 30 yasıma giden yolculukta ve bundan sonrasında kendi ailem ve kuracağım aile içinde olsun bu notaya gecikmeden basacagim.  
Mi – Mission  - İşine bak kızım..Kendimi bildim bileli her yolculuğumda hep duyduğum bir laf oldu annem ve babamdan, hocalarımdan, yanımdaki arkadaşlarımdan….Ama bu notaya cok onem vermiyordum onceleri. Tabi işime bakardım, derslerimi yapardım.. Ama onem sıralamasında farkli bir yerdeymiş.. 30 yıl yolculuğunda ve sonrasında bu notayı bir kac ses öncesine taşıdım..

Do – Dost – Insanları cok seviyorum. Herkesin içinde bir güzellik var onlari keşfetmeyi cok seviyorum. Herkesin kendine öz tarzi var onları ogrenmeyi cok seviyorum. Hep sevdim hep seveceğim.
Arkadaslar..Hep önemliydi yaşlarımın her yolculuğunda.. Kırdım bazılarını..Kırıldım.. Barıstım.. Savastım..Yarıstım..Elinden tuttum..Bıraktım.. Direndim.. Anladım..Anlayamadım.. Ögrendim en önemlisi öğrendim.. Ilham aldım ve belki ilham verdim.. Basında bekledim.. Basımda beklediler - Bayıldıgımda hastaneye taşıdılar ..  Agladıgımda omzunu uzattılar.. Agladıklarında ben de ağladım.. Kimisine aşık oldum..Kimisi bana aşık oldu..Paylaştım bilgiler, hediyeler, dusunceler.. Sarkı söyledim..Dans ettim.. Dansa kaldirildim.. Unutuldum..Unuttum..Hatırlandım..Hatırladım..Bekledim..Bekletildim…Sert çıktım.. Yumusak davrandım…
Ama durusttum..Hic bir zaman yalan söylemedim evet sakladım bazı seyleri ama korktuğumdan…
Size cok çılgınca gelebilir ama tanıştığım her insanda kucuk güzel detaylar olduğuna inanıyorum ve gorebiliyorum. Ve o guzel detayları gittikleri zaman cok ozluyorum. Bence bir insanın yerini kimse tutamaz.. Ben biten arkadaşlıklarımdan sonra kendimi toparlayamadım uzun sure.. Ama sunu farkettim giden gidiyor.. What is lost is lost..Not replaceable. Bunu kabullenmeyi öğrendim ve gülümsedim..
Kucuk mutlulukları hic bir zaman unutmayacağım.. 30 yıl patikasından ilerlerken de gülümseme bıraktıkları icin onları cok seviyorum.
Bu nota benim icin cok önemli.. Kendimi sevdirdi bana.. Kendimi anlattı bana.. Kendimi ogretti bana..Buyudum onla..
 
Si – S “i” tress  - hayatımda hep vardı.. Hatta o kadar aşırı dozdaydı ki sagligim etkilendi/ arkadaşlıklarım etkilendi/ kendimi kırdım/ çevremi kırdım..Kırdım geçirdim.. 30 yaş ve ilerisi yolculuğunda bu notaya basarken farkli bir ton cikacak:  S “i” mileJ (simayl)
 
Re- Relax – Muzik , resim ve spor uçlusu.. Ilkokulda başlamıştım resime – pastel boya, sulu boya sonra farklı materyaller kullanarak sanatsal işler cikarmak.. Versin elini sergiler.. Ah kaymakam gelecekmiş sergiyi kaçırmamalı.. En severek yaptığım resim Picasso’nun "The Old Guitarist" oldu..Sadece mavi tonları ile o adamın dünyasını yansıtabilmek – the beauty of simplicity. Sonra ortaokulda devam resime ama müzik ağırlıklı olarak.. Al eline bağlamayı – ikiz kardeş, bana ve ben uçlusu. (kıskandık kardeşimi babamla cok güzeldi parmakları bağlamanın tellerine vururken J).. Sonra okul korosu… Lise’de spor  meraklisi oldum.. Boyum kısa hocam ama basketbol oynamak istiyorum – oynayamadım :/..Jimnastik derslerini kaçırmadım.. Kosuya başladım.. Bisiklete binmek saatlerce.. Universite’de devam spor aşkı atlı binicilik sporu ile.. Hayvanlar+ insanlar dostluğu.. Takım ruhu..Iş hayatımda da tanıştığım piyano..30. adımlarımda farkettim ki ruhumu beslemis bunlar.. Beslemeye devam edecekler umarım.. Dilerim.. Ve bu nota her notanın içine serpiştirilerek çalınacak umarım..dilerim..Elimden geldiğince..
 
 
Burada bu olaylara teker teker ornek verebilirim..Dilerim bu yazımı okuyorlardır.. Okudunuz mu arkadaşlarım? Okudunuz mu ailem, akrabalarım? Okudunuz mu aşklarım?  Yaş günümde güzel bir hediye olsun istedim sizlere..Cunku sizler bana hediyeydiniz.. Kutuyu açtım ve yasadım..
 
 
Hadi calalim notaları sırayla: La-Re-Sol-Re-Fa-Re-Mi-Re-Do-Re-Si-Re -- ve devam eder boyle :) Bu melodi ile Nice Guzel Yolculuklara bana (kendimi sımartacagım bugun ;)) !! :)
 
 
Nice güzel yaşlara herkese! Ne zaman ve nerede olursanız olun!
 
 
Bu supriz video ozellikle babam ve annem için.. Onlara teşekkür etmek istiyorum son yılda olanlarda yanımda güçlü bir sekilde durdukları.. Beni bırakmadıkları.. Beni bana öğrettikleri...Beni bana hatirlattiklari ve 30 yıl yolculuğunu önceki senelere gore daha sağlam atmam için sağladıkları koşullar için..
Neden bu turku ? Babam cok istedi Turkce bir parça calmami.. Neden Çanakkale Turkusu? Son zamanlarda olanlardan sonra ve babamın devlet aşkından dolayı aklımdan gecen tek parça bu oldu..
Guzel Seyirler! ( Baslangıcta biraz kucuk ben ve kardeşimin kareleri var.. Yani içimizdeki kucuk ;) ) 
video
 
Neden mi bu kadar erken yayınladım bu yazıyı?? Gidiyorum bir seyahata! Konusuruz dondugumde ;)
 
Sevgiyle Kalın!
Sizleri Seviyorum
 
 


1 yorum: