Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

2 Şubat 2014 Pazar

En uzun mesafe iki insan arasındaki mesafedir...

Saatlerce boş bir sayfaya bakıyorum..
Ellerim yazamıyor aklımdan geçenleri..

Sözler, sözler..Telefon açmalar, kısa mesajlaşmalar.. Bir turlu anlaşamıyoruz..Aramıza iletişim giriyor.. diyor Hasmet Babaoglu..

Basıma gelenler su çenemi açmaktan geldi.. Sohbette konuşulanlar seni ilgilendirmiyorsa konuşmayacaksın.. Anlattıgın kişiler can arkadaşların olsa da.. Babam hep der ağzından çıkınca laflar uçar gider tutamazsın.. Bir kez daha anladım.. Bir kez daha çaresizim.. Bir kez daha mahcubum...

Bir mesafe daha ekleniyor.. Kosarak gitmek istesem biliyorum duvara toslucam.. Ondan duracağım.. Park ettim bisikletimi bir uçurum kenarında.. Onume bakmazsam öleceğim.. Bir taşıt kullanmak gibi hayat.. Dikiz aynalarını sadece gelebilecek tehlikeler olursa bak ama ilerlemek için onune bakmalısın.

Dikiz aynasında görülen taşlar bir ağırlık yapıyor bana.. Dogrular nedir anlıyorum..Yaptıgım ve yapılan yanlışlardan anlıyorum. Peki bu büyük yanlışlarımızın altından kalkma şansımız kaldı mı?







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder