Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

17 Ocak 2014 Cuma

Paylaşıla (maya) n Anlar..

...Hani kimi zaman olur..Hayatının yolculuğu sırasında paylaşırız acımızı tatlımızı karsımızdakilerle..Ama bu yolculuklarımız sırasında empati uzatmalıyız birbirimize..Hissedebilmek icin.. Beraber yuruyebilmek icin.. 

Ben yapamadım sanırım önceki yolculuklarımda.. Sempatik olmak bir yere kadar.. Empatik tohumları ekmeli kalbimize.. Bu yazıyı yolculuklarımdan gecerken kırdıgım, uzdugum, belki de yarı yolda bıraktıgım insanlara gonderiyorum. Özür diliyorum onlardan..


"Gec olsun güç olmasın" derim hep..Ve sunu anlıyorum ki bir şeyi daha iyi hale getirecek olan vereceğimiz yanıt değil de, önce o bağlantıyı kurmamız ve öyle hissetmemizdir...


..Hani kimi zaman olur.. Anlatırız da dinlenmediginizi farkedersiniz ya.. Telas etmeyin cunku aslinda karsınızdaki insanda empati olmamasıdır.. O sebeple en hassas duygularımızı paylaşacağımız kişilerin ve kendimizin empati gücüne sahip olması ve paylaşılan anların en değerli kılınması dileklerimle..



"Seni dinliyorum seni duymaktan öte. Birsey diyemedigim yerler olabilir ama dilersen yardım et anlamama beraber cozelim. Ben de oraya geliyorum ve burada olmak ne demek biliyorum. Yalnız degilsin!"



2 yorum:

  1. Kimi insan yalnizligi sever, kimi sevmez. Kimi zaman da yalnizligi sevmeyen, yalniz oldugu anlarin tadini doya doya cikarir. Kendiyle konusur, dusunur, kesfeder hatta icad eder ve yaratir. Bazen hayatimiza baskalarini kattigimiz zaman kendimize en buyuk kotulugu yapmis oluruz. Mesela toplum baskisi sebebiyle cesaret edip atamadigimiz adimlar, ha deyip baslayamadigimiz projeler vs. Yani diyecegim o ki Bike, kendinle gecirdigin zamanlarin da degerini bil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cok tesekkurler yorumun icin paylastıkların icin.. Seni seviyorum

      Sil