Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

7 Ocak 2014 Salı

Koşulsuz seven sevilen sevdiren yollar..

..da mısınız? Hangi yolda yürüdüğünüze inanıyorsunuz? Bu yolları inşa edebilir misiniz? Ettiniz mi? Nasil gorunuyor sizin tarafınızdan ? Peki bizim tarafımızdan nasıl bu yol merak eder misiniz?

Sorularla dolu bir yolculuktan geçiyorum arkadaşlarım.. Ne güzel de oluyor bu sorular öğreniyorum kendimi ve çevremdekileri..

Ben artık yazılarımda zaman zaman sorulardan bahsedecegim. Cevabını bilmediğimden sorularla da bitirebilirim.. Sadece bu yolculukta benimle beraber sorgulamanızı rica edeceğim. Benim bilmediğim/ yanıldığım noktalar varsa da severek sizlerle kontağa geçmek isteyeceğim.

Bir kaza geçirdim.. Hastaneye gittiğimde babam dedi ki "Çocuklarıma birsey olursa yasamamın anlamı yok".. Babam tıp doktoru..Cocuklugumdan beri gordugum o doktor sandalyesinde işine aşık adam.. O doktor sandalyesinde saatlerce oturuyor/ insanları dinliyor/ sevgiyle bakıyor sevgiyle sorunları anlatıyor tedavi ediyor.. Ama olay iş olunca bir koşul oluyor - maddi tatmin, manevi tatmin.. Babam baba olarak koşulsuzca severken beni, koşula bağlı olarak yapıyor saatlerini / yüreğini/ gonlunu verdiği işi.
Size iş birsey verdikçe mi siz işe birseyler katıyorsunuz?


Kisisel problemler yasarken kendinizi unuttuğunuz/ kaybettiğiniz donemler oldu mu? Benim oldu.. Bu donemde cok kendimden konuştuğum oldu / kendi yolculuklarımdan.. Karsımdaki dostlarımdan cok sey istedim.. Peki kosulsuzca dinlediler mi dersiniz? Kosulsuzca yanımda kalabildiler mi? Kosulsuzca sevenler oldu tabi.. Geri çekildiler sabırla beklediler sonra yaklaştılar "Bikis naber".. Kosulsuzca sevenler oldu tabi.. "Sana nasıl davranacağımı bilemiyorum. Arkadaslıgımız bozulabiliyor cunku cok degistin.. Degisimden hoşlanmıyorum.. Ama konuşmasak da merak edeceğim neler yapıyorsun" Kosulsuzca sevmek derken farkli bir tanım çıkıyor karsıma.. -- hatırlanmak merak edilmek.. Ilkinden daha farkli ve biraz kırıcı gelse de sağlık olsun dediğim.. Peki denilenler duyuldu mu diye merak ettiğim..
Size gore var mıdır koşulsuz arkadaşlık? Nasıl? Baska bir tanım daha çıkabilir.


Aradan 1 ay geçiyor ve bir mesaj sevdiğin ve ayrıldığın adamdan: "Mutlu Yıllar".. Ic sesim konusuyor: "Sanırım evine varmış yoğun is temposudan.. Iyı geceler".. Sabah onla konuşuyorum "Gunaydın.Senden haber almak güzel. Sana da iyi yıllar.".. Sessizlik.. Koşulsuz aşk yazıyor başucu kitabimda..
Aşkı tanımlamak zorken koşulsuz aşkı ben tanımlayamadım arkadaşlar. Ya siz?.


Kosulsuzca bir yolculuktan geçmiş olmak önemli değil.. Ben yine de inanmıyorum kosulsuzca sevebildiğine insanların -- sadece anne/ baba dışında.. Onun için zor engebeli yolculuklarımda elimden tutup devam etmemi sağlayanları hic bir zaman unutmam her zaman kalbimdesiniz.. Elimden tutamayanlara saygı duyarım bana acık oldunuz.. Elimden tutmak isteyenlere de butun kalbimle elimi uzatırım..

Sanırım bu yolculuklarda tek yapmam gereken durup nefes almak..
Kendime karsı sevecen olmak... I am just a person who wants to love.. Please don't let me be misunderstood..





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder