Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

2 Ocak 2014 Perşembe

Bir Bakmışım 2014

Sevgili takipcilerim Gunaydınlar! Tünaydınlar! Iyi akşamlar ! Iyi geceler! ( Hangi saat diliminde yasıyorsanız :))

2013'te yolculuklarımla yer yer sizlerle oldum yer yer olamadım. Ben teşekkür ediyorum 2013'e! Tek tek baktığımda zor bir yıldı -- sağlık olarak, iş hayatı olarak, ailevi ve kişisel olarak, aşk hayatı olarak.. Fakat büyük resime baktığımda dengeli bir yolculuk geçirdiğimi farkettim. 
2013'te ögrendiklerim bana çok şey kattı.. Daha da öğreneceklerim var bu sebeple hayatı , yolculuklarımı ve karşılaşacağım herşeyi kucaklıyorum.. 
Öğretilerimden en önemlisi de asla geri dönemezsin geçmişe ve geçmişteki bazı ayrıntıları da sevimli hale getiremezsin. Tek yapabileceğin ilerlemek ve bütünü güzelleştirmek.. Güzellik mi ne? İçine sindiği gibi, sevdiklerine / seni sen olarak görenlere sevgi ve saygı çerçevesinde ilerleyeceğin gibi yaşamak. Gerisi geliyor çunku hersey kendinle başlıyor. Adımını at yaşa ve gör bakalım ne mucizeler doğuyor ;)

Yürü yürü / koş koş / uç uç bir bakmışım 2014 kapıda! :) Hoşgeldin o zaman! 2014 resolutions diye birseyler diyorlar ama ben size ileriki yolculuklarımdan bahsedeceğim "new year resolutions" diye birşey de saçma geliyor.  Sezai Karakoç "Inci Dakikaları" şiirinde ne guzel de demiş: 

"Sen bana yeni yılsın her dakika
Her dakika bir yaşıma daha giriyorum"

Yolculuklarımda ögrenmek ve geliştirmek istediklerim var. Benle beraber yolculuğa cıkar mısınız? Düşüncelerinizi/ tavsiyelerinizi almak çok isterim. Bana elinizi uzatabilir misiniz? 

Haraket Candır! Daha düzenli ve bilinçli spor (Adım Adım organizasyonuna bir göz atmanızı önerecegim. Onlarla bir daha keşfettim koşuyu)
Beslenmek temel taştır! Temeli sağlam kuralım! Sağlıklı ve bilinçli beslenmek (aşağıdakiler yolculuklarımdan kesitler - kind of inspiration for you :))
Bilgi sonsuzdur! Öğrenmek, okumak, kendini yenilemek. Seçimler cok olsa da bilirsin nedir ögrenmek istediklerin. Sıraya koymak ve okumak ( okudugum kitap Brene Brown: Daring Greatly. Brene Brown TED videosu da var. Bir bakmanızı onerecegim)
Önce kendinden başla ama seni GERCEKTEN sevenlerden alacakların ve senin de onlara vereceklerin var. Dostlarına zaman ayır! Dinle dinle dinle ve konuş
Her zaman oradadir onlar dersin. Of dersin puf dersin onlara. Farkında mısın sen de onlar gibi olacaksın buyuyunce? E peki uzak durmaktansa onlardan ögreneceklerin varsa yolculuklara cıkmadan? Zaman ayırmak ailene ( ah özledim annemin kızartmalı yumurtalı ekmeğini :))
Muziktir ruhun gıdası! Birseyler çalman gerekmiyor. Bir sokağın köşesinde, bir muzik magazasında çalan CDde, bir aşığın sazının/ gitarının telinde, TVde açık kalmış muzik kanalında.. Yaşamak muzik rengini/ keşfetmek yeni renkler ve paylaşmak ( mesela bildiginiz youtube kanalları / smart phone appsleri varsa paylasır mısınız benle?)
İçindeki çocuk daimdir! Üzülmüşse önce onu iyileştir sonra da gülümsemesine devam etsin. Kıkırdar icinde sevimli sevimli! Onu canlı tutmak ve şımartmak kendini
Büyümek şart! İçindeki kadını/ adamı ögrenmek ve yaşamak / yaşatmak (himm.. Yakışmış mı?;))
Ve bunları bir aşkla yap arkadaşım!dostum! aşkım! Aşk iksiri var karşına cıkan yolculuklarda cunku senin icinde saklı o.. Aşkı dış faktorlerde aramaktansa kendinde aramak
"Zamane kahvesi" menusunden alıntıdır;)

Ve tabi ki yaşadığın ülkenin bir parçasısın. Ülkendeki kültürün bir parçasısın. Farklı da görsen kendini ülkede olanları ignore edemezsin. Ben kendimden utanarak/ üzülerek söylüyorum bence elimden geldiğince destek olamadım. Olsam ne yapabilirdim onu da bilmiyorum. Yaşadığım kültürü yok saymamak / gercek Turkiye'yi görmek kabul etmek ve geliştirmek ülkeni kendini geliştirerek (varsa / olacaksa çocuklarına ögretmek/ karsına cıkan kucuklerin sorularına dusunerek cevap vermek/ Turkiye'yi sadece kendi standartlarına gore degerlendirmemek okumak..Baska neler yapabilirim? )


Aceleye gerek yok yolculuklarda..Takvimini kendin yarat. 2014, 2015, 2016 ... bosver takılma bunlara! 
Yeniliklere açık ol! Korkma! Yaşa! Sizi unutmayacağım ve paylaşacağım gorduklerimi / ogrendiklerimi  ve siz de unutmayın beni. Sizlerden ögreneceklerim eminim vardır ve bunları kucaklıyorum sizi kucaklıyorum! Nice guzel yeni dakikalara!!


 Cok guzel bir karma video olmus. Yaratıcı insanlari cok severim. 
Beni her zaman inspire ederler. Sizlerle de paylasmak istedim. 
Izlediyseniz/ izlemediyseniz keyifli seyirler!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder