Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

18 Ocak 2014 Cumartesi

Atlarla hiç yolculuğa çıktınız mı? Çıkalım o halde!

Atlarla Sabanci Universitesi Binicilik Kulubu ve en önemlisi Ballıca Atlı Spor kulubu sayesinde tanıştım. Sene 2007..

Ve Sene 2014 --- Bugun yine aynı kadro beni o sıcacık yuvada bekliyorlardı -- Nur Abla, Turgay Abi, Metin Hocam.. Tesekkurler hersey için!

Atlar ilginç hayvanlar.. Ayna gibiler.. Nasil bir insansanız onu yansıtırlar size -- Nur ablam hep oyle derdi ;) -- ama gerçekten oyle.. Sinirliyseniz at sinirlenir onla cıktıgınız yolculukta..Sabırlıysanız o da sabırlı sekilde sizin komut vermenizi bekler..

Bugun çok mutluyum ondan size uzun uzun yazamıyorum.. Bu mutluluğun mahmurluğuyla aldım kahvemi ve sarkılarımı dinliyorum.. Sizle bugun yasadigim mini mini yolculukları paylaşmak istedim -- ve bundan daha fazlasını alacağınızdan eminim giderseniz biniciliğe..

Sevgiyle kalın!
Bike

Yolculuklardan Alıntılar:
  Farklı dost süprizleri ;)
 Beklenmedik ziyaretçiler..
 
İçimizdeki çocuk.
 Içimizdeki beyefendi hanfendi.. 
 Bana yakın ol benden biri.. 
 Beklenmedik öpücük :)
 Bir çay bir kahve arası.. 
  Sanat..
Eğitim..
 Azim..Cesaret.. 
Haklı gurur ve anca beraber kanca beraber ruhu!
 
 
 Eve geldiğimde sevdiğim bir insandan gelen bir e-mail.. Email içinde bir video.. Video içinden videolar.. Ve karsımda bugunun sarkısı..
"Well the way I feel is the way I write"

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder