Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

20 Ocak 2014 Pazartesi

Ada Sahillerinden Sesleniyorum!

Istanbul seni keşfettikçe keşfedesim geliyor
Sana şiir değil destan yazasım geliyor
Seni yazarak çizerek konuşarak sarkı söyleyerek anlatmalı
Insanın aşık olası geliyor

Bir Pazar sabahı Pinar arkadaşımla çıktık atladık vapura ve bulduk kendimizi Büyükada'da.. Sanırım en son lisede gitmiştim.. Evlere bakarak hayal ettiğimizi hatırlıyorum -- "Ah kızlar bu evde beyaz atlı prensimizle kalır mıyız?" ;) -- hayal kurmak güzeldir çaktırmayın ;)

Büyükada'ya Kadikoy, Bostanci ve Kabataş'tan vapurlar var. (bkz: http://www.istanbul.net.tr/istanbul-Ulasim/Sehir-Hatlari-Vapur-Seferleri/1/1 )

Biz Bostancı'dan haraket ettik ve yaklaşık yarım saat sonra güzel adada bulduk kendimizi. Neler yapabilirsiniz adada?

Aya Yorgi kilisesine çıkabilirsiniz dik yokuşlu patikali yollardan ;)

Biz gitmedik ama Adalar Müzesi'ne uğrayabilirsiniz.

Bisiklet kiralayıp bisiklet turları yapabilirsiniz. Turlamak istiyorum ama bisiklet kullanmak istemiyorum diyorsanız buyrunuz fayton gezilerine ;)

Iskele tarafında balık yiyebilirsiniz -- bizim gittgimiz cok seker bir yerdi (mavi sandalyeli yer diye tanımlayabileceğim cunku adını hatırlayamıyorum :/)

Butik otellerden birinde kalıp sessiz akşamların / yumuşacık rüzgârlı yuruyuslerın tadını çıkarabilirsiniz.

Biz bir gunlugune gittik.. Dönerken sahile el sallarken dedik ki Heybeliada, Burgazada, Kınalı Ada .. bu adaların sahillerine de gitmeli! :) Gelir misiniz?;) Belki asagidaki fotoğraflar daha motive edici olabilir ;) Dilerim güzel bir yolculuk geçirirsiniz bu yazı ile;)

PS: Incesaz'ın yeni albümü ile tanıştım bugun -- "Geçsin Gunler" ..Bu albümden bir sarkı eşliğinde gezelim mi buyuk adayı fotoğraflara bakarken? Hadi!


Sevgiyle kalın
Bike



Daha fazla ne yapabilirim Büyükada'da için: http://buyukada.blogcu.com/yapilacak-seyler/4997419#
Istanbul adaları için: http://www.istanbul.net.tr/istanbul-Rehberi/Dosyalar/bolumler/adalar/7/36

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder