Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

20 Aralık 2013 Cuma

Yürüdüm Adım Adım

Yürüdüm adım adım
Masallardan ışık aldım
Güleç yüzüm ...
Kıpkırmızı yürüdüm
Yürüdüm aşık oldum
....
 Feridun Duzagac -- Yürüdüm Şarkısından alıntıdır
  
14 Aralık-20 Aralık arası Londra'da bulduk kendimizi kırmızı bavulum ve ben :) Bu benim 4. gidişim Londra'ya ama her gidişimde yeni seyler kesfediyorum.. Yürüyerek keşfedebilecegim bir sehir'e aşığım ben sanırım! :) Ve sanırım öyle bir şehirde yaşamak istiyorum!
 
Güzel takipçilerim evet ben de heyecanlıyım uzun zaman sonra gezdigim gordugum yerleri sizle yazip aralara da duygularımı serpiştirip bu yazıyı sizle paylasmak icin!  Umarim güzel bir yolculuk olur sizler icin de;)
 
Konuya gelelim soruya gelelim  -- Kırmızı bavulumu evde bırakıp nerelere yürüdüm?
 
Yürüdüm müzelere
Tate Britain -- http://www.tate.org.uk/visit/tate-britain -- burada Ingiliz tarihini anlatan sergi ilgimi cekti (1500den bugune kadar).. Ayrıca Tate Britain'in yanındaki nehir kenarında da yürüyüsünüze devam edebilirsiniz :) (River Thames)
Royal Academy of Arts -- http://www.royalacademy.org.uk/ -- Daumier -- fransiz ressamin sergisini gezdim.. Ama dogrusu daha cok binanın kendisi beni buyuledi :)
 
Yürüdüm kiliselere, okullara
Londra dışına cıkıp Oxford turunda tanıstım Christ Church ve Magdalen College ile :)
--- madem burada bahsettim anlatayım detaylı nasil Oxford'a gitceksiniz. Londra'da Victoria Station yanında Oxford Tube otobusleri var her 10 dakikada kalkan. Ona binin ve yaklasik 2 saat sonra Oxford'dasınız :) --
 
Christ Church Harry Potter'in cekildigi yer. Binanın kendisi ve cevresi buyuleyiciydi.. Yururken fotografladıklarımı paylasmak isterim sizle:


Magdalen College'da boylu boyunca parkı yurudum -- neden?  -- geyikleri gormek icin :) Ama havanın yagmurlu olmasından mı bilemiyorum geyikler uzak bir alanda toplu olarak besleniyorlardi :) Uzaktan el salladım onlara.
  
Yürüdüm alışverişlere hediyelik eşyalara 
 Bir onceki Londra tur yazımı okuduysanız orada belli alısveris rotalarını gormussunuzdur: Piccadily, Regent Street, Oxford Street.. Regent Street'te bu seferki yürüyüşümde rastladıgım Fortnum & Mason magazası ve içi , içimi kıpır kıpır ettirdi  :)
Bunun yanısıra yine Regent Street taraflarındaki Kingly Court ve icindeki butikler, hediyelik/ designer dukkanlar yürüyüşe degerdi :) Hatta Ece'cigimin yaratıcıklıklarını farkedebilecegi yerler olabilir bunlar ;) ( Ece Hats : http://www.etsy.com/shop/Ecehats )

Covent Garden'daki Apple Market'i de yürüdüm boylu boyunca..




Yürüdüm yürüdüm acıktım yürüdüm yemeğe, içmeye
 
Hangi restaurantlara, cafelere, barlara yürüdüm:
Sushi -- Itsu -- sushi treni misali :)
Fish & chips klasigi ama en guzelinden ;) -- Geales

Brunch vakti -- Tom amcanın mutfagi Tom's Kitchen ;)
Oxford'da eski bir cafede mola -- The Grand Cafe
Bunlara ek olarak bir yılbası zamanı , yılbası hissi veya yılbası süsü olan "mulled wine" (sıcak sarap) molası verebilecegim bir kac pub :)
 
Yürüdüm ormanlara,parklara, doğaya
Yukarda da yazdıgım gibi Oxford'a gittigim Magdalen College 'in kendi parkında sessiz sedasız tek başıma yürüdüm.. Fotograftansa sizle video paylasmak isterim sizlerin de yürüyüşümün doğaya karıstıgı sesleri duymanızı isterim :) Bir de el sallarım o videodan size;)
video
  
Böyle adım adım yürüdüm ve sizlere selamlar sevgiler gonderdim.. Nice mutlu yıllar diledim herkese kendime.. Gülümsedim..Sessizlestim..Konustum.. Sustum. Baktım.. Dinledim.. Dinledim.
 
Sonra  farkettim ki yürüdüm kendimden öteye, kendimden farklı dünyalara, çemberimin dısına.. Bir nefes aldım ve başladım sarkı soylemeye:
 
 
 
And I believe in Love
And I believe in some kind of path
So keep your candles burning
And make your journey bright and pure..
 Into my arms, O Lord


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder