Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

6 Aralık 2013 Cuma

Seni cok sevdim minik yıldızım..

Yıldızlar.. Yolculuklarımda hep yön vermiştir.. Göz kırptılar..Gülümsediler.. Sarıldılar... Yumuşacıkça dokundular ruhuma.. Bedenime.. Kırmızı bavulum bile kıskandı onları..

Nerelere mi götürdüler beni yıldızlar?

Fransa'nın köyüne-Guneyine... Hautmont.. Yapılacak çok birsey yok ama çok guzel balık tutabilirsiniz gölünde..

Fransa'nin güneyinde bir tarihi yere: Maubeuge.. Marie'nin kafesine uğrayın.. Jim Cafe.. Benden de selamlarımı söyleyin..


Lille'den trene ve Londra'ya .. Hava güzelse Brighton'a gidin ve benim gibi kollarınızı açın Brighton'da gordugumuz ucsuz bucaksız cennette..

Ispanya'ya -- Javea -- eski şehrin tadını cıkarın.. Hatta ev almak isterseniz bakın derim cunku bir cok millet orada..

Sonra evime döndüm..Yıldızlar mı nerede? Farkli zamanlarda..Farkli amaçlarda..Farklı ellerde..Farklı gözlerde belki de..

Kırmızı bavulum bekliyor beni.. Haftaya baslasın yolculuk! Minik yıldızım? İçimde aklımda kalbimde..

Je pense a toi toujours
Je t'aime toujours mon petit star..



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder