Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

6 Ekim 2013 Pazar

Anneme ve Babama Mektup

Bu bir mektup zarfının yolculugu..

Bu dileklerin, sohbetlerin, kahkahalarin, huzunlerin, anıların, beraberliklerin, dogruların,hataların, eglencenin, samatanın, masadaki kadehlerinin serefe seslerinin, keşkelerin, şükürlerin, duaların yolculugu..

Bu ulkeler arası, sehirler arası insanlarin yolculugu..

Sizlere bu yolculuklarda tek bahsetmek istedigim aklımda kalan, önemli bir ders aldıgım kareler..Bakalim nasil bir yolculuk olacak? Sıkıcı mı geldi simdiden?:) Bence çabuk karar vermeyin ve okuyun...Okuyun ki beraber eglenelim ve okuyun ki sizlerden yorumlar alabileyim ;)

---------------------------------------
20 Temmuz 2013 Ingiltere/ Londra , Abim Orkun ve Ece'nin düğünü..
Stoke Park Hotel'de buyuleyici bir manzara, buyuleyici bir mekan.. Ve bu guzel gecede göz kamerama takılanlar:

Amerika'dan Londra'dan gelen yabanci arkadasları anlamaya çalışmak -- aynı dil konuşulmasa da.. Cunku gözlerinin ici guluyor karsısındaki insanların.Evladınız pırlanta gibi diyorlar..Aile bireyleri merakli ve mutlu bakıyor..
Fotograflar: Thanks to Guy Hearn: http://www.guyhearn.com/
Yemek masasındayız.. Gelsin saraplar gelsin shotlar.. Ailenin masasından kalkan baba Amerikali dostlarla shot yapıyor.. "Abi baba shot yapıyor" kahkahaları..
Konusmacılar teker teker mikrofonlari alıyorlar. Cocukluk anıları , iş anıları, aşk anıları, arkadaslık anılari, aile anıları paylasılıyor. Hepsinin sonuc cumlesi: Bu evli cift birbirlerini bulabilmisler ne mutlu onlara!
 
Fotograflar: Thanks to Guy Hearn: http://www.guyhearn.com/
Bu arada gelemeyenler var.. Orada olmak isteyip olamayanlar var.. Ama o kagıtta yine bahsediliyor onlardan sevgiyle saygıyla..Keşkelerle ama dualarla..
Fotograflar: Thanks to Guy Hearn: http://www.guyhearn.com/
Pistte milyonlarca insan...Deli gibi dans ediyorlar..İçilmiş kafalar da iyi :) Gecenin gec saatlerine kadar şarkılardan anlamasa da bizlerle olmak isteyen ciftler gozume carpıyor onlar icin bir daha oynuyorum.. Sabahtan beri ayakta olan ama onlar icin gelen dostlarıyla gun sonuna kadar eglenen çiftlere bakıyorum bir daha oynuyorum.. O gün için uzak diyarlardan gelmis ve yol yorgunu olan insanlarin enerjisine bakıyorum ve bir daha oynuyorum.
 Fotograflar: Thanks to Guy Hearn: http://www.guyhearn.com/

Aradan 3 ay geciyor.. 5 Ekim 2013 Turkiye Adapazari.. Ikizim Bahu ve Selman'ın düğünü.
Dugun Elmas Garden Inn Hotel'de rüya gibi bir gece.. Otelin gorselleri bir yana dügün organizasyonu göz alıcıydı :)

Benim gözümü alan manzaralar neydi peki?

Bir gun oncesinde baslayan hazırlıklar.. Misafirlerin düğüne gelen diger misafirler icin kosusturması -- "Bahu ve Selman icin geldiler beraber eğlenelim"
Farkli sehirlerden gelenler.. Farkli kulturler.. Aynı dili konussak da kimi zaman farkli beklentiler, farkli duygular.. Ama aynı amac icin orda olmak.."Evlatlarımızın mutlulugu onlarin beraberligini kutlamak"
Düğün sabahı bir onceki gunun yorgunlugunu unutturacak sıcak bir gulumseme..
Düğün gecesi kucuk/ buyuk olsun bazı aksaklıkları hissettirmeyen deli gibi kosusturan aile fertleri : "E olacak bu aksaklıklar buyuk gun bugun!"

Masaları dolasırken ayaklarına kara sular inen genclerin cocukluk/ genclik zamanlarında tanıstıgı & birlikte oldugu ablalarını/ abilerini/ amcalarini/ teyzelerini gorunce guzel anıların hatirlanip masada bir kahkaha patlaması olması..

Arada bir omuz haraketi , kaş göz haraketi ile annenin gelini sakinlestirmesi..

Babanın/ annenin telaşlı gozlerindeki / meraklı gozlerindeki beklenti.."Acaba mutlu mu herkes" sorusunu sorar gibi bakan gozleri.. Kendilerini unuturmuscasına..

Ama eminim ki anne/ baba gordulerse o gun gelen ve gelemeyen herkesin ortak mesajını içleri ferahtır gururlulardır kızıyla / oğluyla / geliniyle damadıyla --  "Birbirlerini bulmuşlar allah mutlu etsin"
Fotograflar: Thanks to Guy Hearn: http://www.guyhearn.com/
Bu kareler daha cok bende.. Gizli kareler.. Ortaya cıkmıs kareler.. Guzel kareler hepsi.. Sevgiyle yetiştirilmis kareler.. Sevgiyle işlenen kareler..

Bu kareleri ben bir zarfa yerlestirdim.. Ucak yaptım ve attım uzaklara.. Icine bir kac yorum ekledim mutluluklara mutluluk katsın diye. Gordugum karelerden cikardim bu yorumları.. Ben uzman degilim ama gözlemledim şu bir kac ayı. Kimbilir kendime de dersler cikardim.. Kimbilir belki bir gun ben de hayatımı biriyle beraber devam ettirmek istersem kulagıma kupe olur unutmam unutturmam diye dusundum..

Zarfın icine bu anlattiklarimla beraber yer alanlar neler mi?

Annem ve babama tesekkurlerim..
Annemle babama dualarım - Allah onlara saglık versin guç versin ..
Annemle babama gururlu bakışım.
Annemle babama bir kaç yorumum onlarin düşünmelerine yardımcı olabilecek:

"Herkes kendi yaptıgından sorumlu. Sinirlenen de stresli olan da kufreden de seven de.. Sen elinden geleni yap butun kalbinle.. Butun aklınla..Dogrularınla.Ama sakın kalbindeki sevgiden uzaklasma o zaman baska insan olursun.. Seni o sekilde yorumlarlar.. 
Bu hayat zor bir hayat.. Bir cok stresli/ kotu olaylar olabiliyor cevremizde.. Sana öfkelenenler olursa da bil ki birseyler vardır yasadıgı ve o canlanmıstır aklında.. Bil ki o aslinda sana degildir kendisinedir.. Sen sakın o tuzaga dusme.. Tek yapman gereken elinden geleni yapmak.. Eger yapamıyorsan seni anlıyorum ama beni hoşgörmelisin bu şekilde gelişti bu sefer olaylar demek.. Sonra emin ol ki sabah oldugunda onlar da anlayacaklar bulacaklar sevgiyi iclerindeki."

Sizleri seviyorum! Sizi hepinizi!

Sevgiyle Kalın!

Don’t ever be lonely
Remember, I’ll always care.
Wherever you may be
Remember I will be there

2 yorum:

  1. Can Bike Kızımız Meleğimiz Gururumuz.Bugün tekrar okuyup izledik sen ne güzelsin can iyiki varsın mutlu sağlıklı uzun yaşıyasın.Baban Annen 22-12-2015

    YanıtlaSil
  2. Babacim annecim cok tesekkurler! Boyle anilari yazip bir kenarda tutmak cok guzel oluyor ;) Opuyorum sizleri! Seviyorum sizleri!

    YanıtlaSil