Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

4 Haziran 2013 Salı

Düşünce yolculuğu..Düşünmeye üretmeye davet..

Bu dunyaya gelirken saf ve temiz geliyoruz.. Bir yolculuktan geciyoruz.. Deneyimler / yasanilanlar/ ogrenilenler/ gozlemlenenler ile birlikte olusturuyoruz kişiliklerimizi/ sekillendiriyoruz haraketlerimizi/ inanclarimizi ve gelenek/ goreneklerimizi olusturuyoruz.. Hayatımızı iyi kotu yasıyoruz..Ama nasil hayatı yasıyorsunuz nasil degerlendiriyorsunuz bu yolculukları?

Ben gezerken gittigim yerlerde sevmeye onem verdim.. Saygı duymaya..
Ben gezerken gittigim yerlerde tanısmak istedim yeni insanlarla/ kulturlerle..Onlari dinlemeye onem verdim / onlarla dusuncelerimi paylasmak istedim..
Ben gezerken gittigim yerlerde fotograflar cektim o karelerde dondurdum guzel anları paylasmak icn guzellikleri..
Ben gezerken gittigim yerlerde doğayı korumaya onem verdim.. Kokladım yesili icime cektim mavi gokyuzunu..
Ben gezerken gittigim yerlerde bir kadeh sarap olsun bir bardak cay olsun bir bardak rakı olsun bir surahi ayran olsun oh diyip ictim lıkır lıkır sohbetleri..
Ben gezerken gittigim yerlerde acı da gordum keder de.. Çözümlerim oldu olmadı ama bunlardan dersler cikarmaya gayret ettim..
Ben gezerken gittigim yerlerde cocuklar gordum..Pırlanta gibi zekaları olan gozlerinden umut okudugum cocuklar.. Uretmeye hazır / destegi bekleyen  cocuklar..Onlar icin çalıstım onlar icin ogrendim onlar icin direndim..

Gezdigim yerlerden ana yurduma/ ailemin dostumun esimin yurduna dondum.. Paylasmak icin/ beraber uretmek buyumek icin.. Guzel insanlarla beraber olmak icin..

Peki bu son zamanlarda Turkiye'de olan bu olaylar cercevesinde aklıma geldi bu yazdıklarım.. Bu aslinda bir direnis ama uzun suren bir yolculugun direnisi.. Anaların babaların direnisi..Ogretmenlerin sanatcilarin direnisi.. Emekcilerin direnisi..

Peki sen kimsin sayın baskan? Sen ne is yapıyorsun? Gezdigin yerlerden ne getirdin bizlere? Oralara boşu boşuna gitmedin umarim.. Kendine birseyler kattın mı ve paylastın mı liderligine inanan/ sana destek olan insanlarla? Sen bir gununu nasil gecirdin gezilerinde? Esin dostun arkadasların nerede senin ? Senin gezilerinde tattıgın duygu ne? Aşk mı nefret mi kin mi kızgınlık mı? Kendinden nefret ediyor olabilrisin belki de yanlış bir zamanda yasıyorsun ama bu nefretin neden bize? Bizler ne yaptık sana? Belki de cok sey kacırıyorsun bu guzel insanlari dinlemeyerek onlardan ogrenmeyerek?

Lutfen dinle.. Lutfen inancinin olduguna inanıyorsan kalbindeki Allahını dinle.. Lutfen dogrulukla/ guzellikle/ aşk ve sevgiyle ornek ol.. Dogustan gelen saflıgımızı guzelligimizi alma bizlerden..

Ben saygı duydum hep liderlere.. Ama iyi bir lider dinleyendir..Iyi bir lider cevresine bakandır.. Iyi bir lider onu dinleyeni destek vereni koruyandır..

Bak asagida guzel insanlar var.. Uretiyorlar / paylasıyorlar/ okuyorlar/ seviyorlar birbirlerini.. Onunde daha cok yılları olan pırlanta gibi cocuklar var.. Bu guzel insanlardan mahrup etme bizleri.. Lutfen dinle aynı dusuncede olmasan da dinle ve anlat.. Biz dinleriz..

Sevgilerimle saygılarımla..

 






For more details and good to read links:
http://www.whatishappeninginistanbul.com/
http://bulent-peker.tumblr.com/
http://themoodtrack.blogspot.com/2013/05/ceviz-agaci-cem-karaca.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder