Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Kader ya da Yarattığımız Fırsatlar Yolculuğu

Sevgili sevimli saygıdeger takipcilerim Merhaba!

Cok uzun zaman aradan sonra yazıyorum sizlere.. Kimbilir kabuğuma çekildigimi düşünüyorsunuz kimbilir gezmediğimi kendimi işe güce verdigimi dusunuyorsunuz kimbilir artık sıkıldığımı ve yazmadığımı düşünüyorsunuz kimbilir başka şeyler düşündünüz kimbilir hiç birşey düşünmediniz :))

Ben çok kısa surede kimi kısa kimi uzun yolculuklara çıktım aslında.. Bu yolculuklarımı kısa kısa anlatmak istemedim sizlere.. Aslında bu yazımda X ulkeye Y sehire gittim sunlari yedim suralarda fotograf cektim de demeyecegim..

Ben bu yazımda teşekkurlerimi sunmak istiyorum..

Teşekkurler ilk aşkımın acılarına..Olmayan ilişkilere..
Teşekkürler iş yerinde performansımı gostermeme engel olan seylere..
Teşekkürler çocukluğumdan gelen kırıklıklara..Kırık parçalarıma..
Teşekkürler çevremde olan yüreğinde güzellik taşıyanlara..
Teşekkürler melankolik zamanlara..
Teşekkürler yıldızlara..
Teşekkürler geç doğan ama yerinde zamanında doğan güneşe..
Teşekkürler kalbimde bitmeyen sonsuz aşka..
Teşekkürler hayata..Onun yavaş yavaş getirdiği firsatlara.
Teşekkürler fırsatları gormemi saglayan gözlerime yüreğime aklıma..Fırsatlara kosmamı saglayan sağlığıma bedenime..

Teşekkürler bu zor anlarda bir anda karşıma çıkan yabancıya ve elimi tutan bu güzel insana..Saf temiz başlayan sorgusuz sualsiz yolculuklara..

Hayata güvenin gencler demek istiyorum.. Bunu yazarken ağlıyorum çünkü tatlı bir yorgunluk var içimde.. Dilerim güzelliklerle de devam eder yolculukların hepsi..

Devam edecegim yazılarıma ama bugun bu guzel havada Istanbul'dan sizlere seslenmek istedim :)

Guzel gunler gorusmek uzere!
Sevgiler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder