Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

13 Nisan 2013 Cumartesi

Rüzgarlı Yolculuklar..

Nisan rüzgarlari eşliğinde yola cıktım universite arkadaslarimla bugun.. Ruzgar bizi Polanezkoy'deki Pegasus binicilik kulubune sürdü... Aradan gecen onca zamandan sonra atları gormek/ onlarla konusmak/ havuc vermek ve Nisan güneşini hissetmek doğa icinde muhtesem geldi..

Binicilik sporunu yapmak istiyorsanız bu kulubu onerebilirim. Atlar cok guzel..Tesis temiz ve guleryuzlu insanlarla dolu.. Acık ve kapalı manejler (manej: atlar ve biniciler icin çalışma alanı) yeterli buyuklukte..Umut hocamız ilgili ve çalıştırıyor biniciyi :)

Size onerim gidin bir koy kahvaltisi ile baslayın orada.. Sonrasinda atların yanına ugrayın..Onlarla konusun ve dilerseniz havucla/ elmayla besleyin.

Atınızı siz kapatin ( kapatin demek atın egerini ve gereken malzemelerini siz giydirin). Aheste bir sekilde atınızla beraber cıkarın keyfini gunesin ve ruzgarın..

Bittikten sonra ati siz goturun boxına ve cıkarın uzerindekilerini.. Kurulayın/ ayaklarını yıkayın ve ayrılırken kulagına fısıldayın tesekkurler diye.

Sonra acık maneje nazır bir turk kahvesi icin .. Dilerseniz cigaranızı da yakın sizin keyfinize keyif katacaksa ama yok yakmayın cocuklar var kulube gelen bence gormesinler :)

Bana bıraksanız ben daha yazarım bir 40-45 dakika suren at binişini ve sonrasindaki keyfi.. Benim atımın adı Venona idi..

Bugunku yolculugum Venona ileydi..
Bugunku yolculugum Polanezkoy daglarındaydi..
Bugunku yolculugum ormandan süzülen güneşleydi..
Bugunku yolculugum yuzume her defasında vuran tatlı ruzgarlaydı..
Bugunku yolculugum seninleydi..Seni hatirlatti.. Biraktim zorlamadim kendimi unutmak icin.. Yatcaz kalkcaz durulcak dedim..Keyfini cikardim ..

Sevgiyle kalın.. Ve atları seviyorsanız siz de tanısın onlarin ruzgarıyla..


 
 
 
 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder