Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

17 Nisan 2013 Çarşamba

Hate you more but don't love you less

Evet aşık oldum ve elime yuzume bulastırdım herseyi.
Evet dibe indim ciktim indim ciktim.
Evet belki zaman bakıldıgında cok gecti,
Evet dısarıdan bakıldıgında cok da birsey yasanmadı
Evet disaridan bakildiginda abartılacak birsey yoktu.
Ama beyefendiler/ hanim efendiler ben de boyle biriyim. Ogrenecegim cok sey var biliyorum aldım sizden alabildiklerimi ve devam ediyorum yolculuklarıma..
Evet nefretimi nefretle atamam ama sevgim daimi yalnız sana degil icimdeki aşka aşk.

Gonullu organizasyonlar bulundugum surece cocuklarla/ o kucuk minik kalplerle bulusuyorum & onlarla konusuyorum. Onlara sevgiyi ogretecegim ama diyecegim ki sizi degersiz kılmalarına izin vermeyin sakın. Sen bu dunyada en guzel en degerli varlıksın. Herkes kendine layık gordugu aşkı yasıyor bu sebeple sen kendine deger ver ve karsına sana deger verenler cikacaktir.

 Bu bir yolculuk degil tıkandım kaldım ve o noktada bu sarkıyı buldum. Sarkılar cok guzeller iyi ki varlar. Bazen kelimelerin anlamsız oldugu vakitler ne guzel de cikiyorlar. Iyi seyirler!


"He always said you are the other woman. I am sick of these excuses.I expected you to look into my eyes and say the truth."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder