Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

7 Nisan 2013 Pazar

Beautiful Stranger on our journeys..

Arada eskiden cekilmis fotograflariniza baktiginiz oldu mu? Ya da zaman zaman yazıyorsanız onlari geri donup okudugunuz? Ben bugun arsivime baktim.. Okudukca sordum bu ben miyim? Sabit kalmamisim degismisim.. Oha! dedim kimi zaman :)Bazi bazi yazılarimda "takmıssın yine bir konuya degersiz" dedim. Bazen dedim ki "drama queen seni..Bir silkelen" dedim.. Bir baska yazı "zamanla geccek belki de yetersizdir" dedim, bir baska yazı da "gecti bunlar rahat ol"..

Ne garip insanlar ama hayatı da hafife almamalıyız.. Sabit kalmamamiz cok normal degisen dinamiklerden.. Bence sabit kalmamak en iyisi ve cok şükür Allah bana bu şansı veriyor bazı kapıları kapatip bazı kapıları acarak.. "Yeni insanlara,yeni yerlere,yeni işlere,yeni kitaplara,yeni sahnelere,yeni şaraplara,yeni duyu organlarına akıtmak lazım ruhu" demis bir blog yazari:) Bence cok da yerinde demis cok da guzel demis. Sabit kalmak bir nevi huzur verebiliyor cunku comfort zone'dasın ama  bence bu hayatta bize katilmak isteyen "stranger" olan herseye sans vermek guzel bir opsiyon olabilir. Ölmeden önce de ölürüm aşkımdan..Ölmeden once de yaşarım yaşayabildigim kadarını..Ama o yolda elimi uzatırım dans ederim hayatıma girmek isteyen güzel yabancılarla..

Hepimiz birbirimize yabancıyız aslında.. Hepimiz kendimize yabanci kimi zaman.. Sorun yok telaş yok.. Hadi gel tango yapalim ve bu arada ben asagidaki siiri fisildayim kulaklarınıza..

Verdigin karardan korkabilirsin
onu ozleyebilirsin
celisebilirsin
devamli onlari dinleyebilirsin
yanindakini dusunebilirsin
gecebilirsin
kimden oldugunu sasirabilirsin
kendinden gecersin
ondan gecersin
yoluna koyarsin
dagitabilirsin
cok icebilirsin
gecmeyebilir
olsun
yetersizdir.

*Alıntıdır: http://ellsays.tumblr.com/ 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder