Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

6 Mart 2013 Çarşamba

Yolculuğa cıkmadan önce atıştırmalıklar almak ister misin?

Evet ben cok isterim.. Cunku bilgiye açım! :) Ve biliyorum hayatım boyunca da herseyi ogrenemeyecegim.. Ama onemli olan ogrendikce uygulayabilmen , ögrendikce susuzlugunu gidermen kendini ve cevreni beslemen. Degil mi?

Bugun TUAD'in (Turkiye Arastirmacilar Dernegi) 16. Arastirmacilar Zirvesi kongresine katildim. Bir cok ilham verici sunucular / konular oldu.. Ben bugun bu gunubirlik yolculukta cok sey ogrendim ve bu ogrendigim/ eglendigim/ mutlu oldugum seyleri sizlerle de severek paylasmak istedim:)

 Yolculugumuzun temasi  buyuyen bu dunyada fırsatları yakalayabilmek: "Growth - capturing the opportunities"..Ben bu yolculuk sırasında duvar resimlerine rastladım diye dusunun ve onlari izliyorum ve her goz kırpısımda buraya yansıyor diye dusunun ve keyfini cikarin ;)

Dilerim kendinizden birseyler bulabilirsiniz/ kendinize birseyler katabilirsiniz.

"Gercek kesifler yeni diyarlar gormek degil, yeni gozlerle bakmaktir... "

"Ic sesini dinlemelisin.. Basarının/ mutlulugun sırrı: Samimiyet - kendine samimiyet, Saygı -- işinin uzerine titreyerek yapmak, Sabır ve Cok calismak -- gunun sonunda olacagina inanip cok calismak sabretmek".. Mucize lezzetler denemeye nedersiniz bu yolculukta? ;) -- http://www.refikaninmutfagi.com/category/mucize-lezzetler-2/

"Just understand what it is you are doing.. You can turn yourself into a lucky person by looking at a big picture;) Don't let your brain control you;)" - Richard Wiseman - http://59seconds.wordpress.com/

"Live it, Breathe it , Do it" - to wake up Elvis inside you ;) So we can continue on our trip with fun!
-- http://www.uppingyourelvis.com/
 



Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder