Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

18 Mart 2013 Pazartesi

My Little Paris..


Kısa bir Paris tatiline ciktim kırmızı bavulumla..Onceden de cikmistim ama bu blog yazılarıma o zamanlar baslamadıgımdan sizlere tanıstıramamistim Paris anılarımı :) Simdi Paris'te neler yapabilirsiniz/ nerelere gidebilirsiniz ogrenmek ister misiniz? Benle beraber bu minik yolculuga ne dersiniz?

Muzeleri gezebilirsiniz..Louvre muzesi.. Modern Sanatlar Muzesi..Bizim en cok sevdigimiz Modern Sanatlar muzesi oldu..Orada minik sanatcilar gibi kafa yorduk butun eserlere.. Saatlerce oturduk onunde konustuk anlamaya calistik :) Daha fazlasi icin: http://www.paris.com/paris_landmarks/museums
Notre Dame kathedraline dogru yururken minik bir kilit alip istediginiz mesaji ölümsüzleştirebilirsiniz kopruye takarak.. Biz minik kilidimize yazdık .."Forever...Life.."
Degisik restaurantlar ve kafeler kesfedebilirsiniz.. Chartier restaurantinin eski Fransiz havasi, Cafe des 2 Moulins'te Amelie'nin minik suprizleri, Le Bal'de sanatcilarin gizemli havası, Las du Fallafel'in acılı minimini koftelerinin muhtesem tadı.. Hepsi cok guzeldi ve tavsiye ederim gitmenizi gidebildiklerinize :)

Cok yemek yedik egzersiz yapalim diyebilirsiniz o zaman Champs Elysees sokaklarında yuruyebilirsiniz alisveris ile ara vererek :) Hatta dilerseniz cesaretli minik arkadasimiz gibi sokak danscilarina eslik edebilirsiniz ;)
Yagmurlu Paris gunlerinde Metrolara sıgınabilirsiniz / dans edebilirsiniz ve hatta photo boothlarda minimini mimiklerinizle pozlar verip anı daha da guzellestirebilirsiniz :)
Metrolardaki dansınıza dilerseniz aksam barlarında clublarında devam edebilirsiniz..Biz Social Club adında bir clubda minimini shotlarimiz ve shake it up sekerim kokteylerimizle eglencenin tadını cikardik :)

Eiffel kulesine dogru yuruyebilirsiniz hatta tepesine cikip Paris manzarasinin keyfini cikarabilirsiniz.. Ya da bizim gibi Eiffel kulesine bakmak daha iyi diyip minik bir Fransiz restaurantinda sarabınızın tadini cikarabilrisiniz --- ipad application ile saraplari secmemiz ve sectigimiz sarap hakkında detaylı bilgi almamiz cok ilgincti :)

Yemek, icmek, gezmek, dans, muzik, sanat derken bir minik Paris tatili bu sekilde bitiyordu kırmızı bavulumla otelimizden (http://www.hotelfrancais.com/uk/index.php) ayrılırken..( Bu arada designer hotelleri var bu link'te.. Paris'tede de bir cok secenek var ilginizi cekerse;) )

Trenle giderken havaalanına, minimini yagmur damlaları vuruyordu cama.. Ben gozumu kapadim ve trende soylenen sarkının melodisine kapıldim:

Ona tesekkur ediyorum dogum gunu haftasonum icin..
Ona tesekkur ediyorum varlıgı icin..
Ona tesekkur ediyorum arkadasligi icin..
Ona tesekkur ediyorum kalbimi acmama izin verdigi ve kalbini actigi icin.
Ona tesekkur ediyorum beni sevdigi icin..

"I don’t really know what the rules are and i am sure that I am breaking them, but… I really miss you"





Minik mutluluklar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder