Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

24 Şubat 2013 Pazar

My Valentine~~

..14 Subat Sevgililer gunu gecti Bike diyorsunuz di mi?
..Bike nerelere gitti yine kafan nerelerdesin diye soruyorsunuz gibime geliyor :)

Ne var ki olayları herkesin kutladigi zamanlardan sonra kutlamakta? Evet o zamanlar resmi olarak teyit edilmis :) Dogum gunun bellidir.. Sevgililer gunu bellidir. Anneler babalar kardesler yıl donumleri vs vs.. Buna bir itirazim yok :) Sadece ben hissettigin her an kutlamaktan yanayım :) Bir sakıncası yoktur bence.. Var mıdır?;)

Size bir hikaye anlatcam..
Pazar gunu.. Sabah kalkıp bir kahvaltı hazırlamıssın kendine.. Gazeteni okurken bir yandan ekmegini bandırıyorsun zeytinyagına...Biraz uykun var cunku dun gece cok dans etmissin -- uzun zaman sonra cıkınca gece disariya alısması zaman alıyor :) Sonra bir kose yazısına rastlıyorsun gazetede ve diyor ki
"Geçmisi ve gelecegi dusunmeyi lutfen bırakın.. Su an ne yapıyorsanız onu huzur hissiyle yapın..Gerisi kendiliginden duzelecektir..Lutfen sabırlı olun"
Ne demek istiyor ki bu simdi diyorsun icinden.. Ama sonra gecmise dogru bir bakıyorsun.. Yolculuklarından hatırladıklarını bir masaya yatırıyorsun teker teker.. Sonra bakıyorsun kotu duygular var/ saldirganlik/ affetmemek/ kızgınlık.. Aslinda kendine deger vermektense dunyanın merkezine karsındakileri koymussun.. Hem ona yuklenmissin zarar vermissin ve belki de geri itmissin ve hem de kendine zarar vermissin cunku aslinda kendini korumak baslıgı altında haraketler yapmıssın ama kendini hic korumamıssın..

Kolay bir surec olmayabilir anlamak/ sindirmek bunlari.. Ayni fikirde olmak zorunda da degiliz ama  ben bu yola cıktım ve diyorum ki "Vazgecmek zorunda kaldigin erkeklere/kadınlara seslen.."Beni sevme ozgurlugumu elimden aldiniz diye suçladım ve yüklendim size.Ozur dilerim ve affediyorum sizi..ve sonra size sıkıca sarılıyorum.." "

Anlamadınız mı? Zamanla anlarsiniz belki ortak noktada bulusuruz bir yerlerde bir zaman;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder