Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

20 Şubat 2013 Çarşamba

Little boxes in Prague :)

Little boxes on the hillside,
Little boxes made of ticky tacky
Little boxes on the hillside,
Little boxes all the same,
There's a pink one and a green one
And a blue one and a yellow one
And they're all made out of ticky tacky
And they all look just the same..
 
Malvina Reynolds 
Little Boxes
 
Evet kırmızı bavulumla kutu kutu kutucuklar / masalsı karakterler/ renkli binalar ve guzel insanlar gorduk Prag'da gectigimiz sevgililer gunu ve onun devamındaki haftasonu kaçamağımızda :)

Himm..Sey birazcık masalsı yaşadık ve Ayşecik oldum ben kırmızı bavulum da kutu kutu pensem (peki bu pense nedir bulabilmis degilim cocuklugumdan beri)  :)

Neler yapmıs Ayşecik Prag'da?
Muzeler -- The City Gallery Museum'da Mucha ile ve eserleri ile tanışın bence .. Muzede yakalayamazsanız da Mucha Museum var orayı da kacırmayın.. Kocaman koskocaman resimlerle Prag tarihini/ politikasini/ savaslarını anlatmıs.. 
Kopruler -- En guzeliydi en yakısıklısıydı Charles Koprusu (Karls Koprusu) :). Bir masal kitabina sigdirabilirsin toplam 30 adet Barok stilinde heykelleri.. . Heykellerden en önemli olan ise Aziz John of Nepomuk heykelidir. En önemli heykeli bulmak için köprü üzerindeki turist yoğunluğunu izlemeniz yeterli :) Genellikle yabancı turistler bu heykel üzerine el sürerek fotoğraf çektiriyorlar.
Old Town square/ Jewish quarter-- Kutu kutu kathedrallar, kutu kutu renkli evler, kutu kutu kafeler.. Taşlı sokaklarda yuruyun/ antik dukkanlara ugrayın/  Bohemian cam dukkanlarinda (Moser en iyisi) & tahta oyuncaklari olan dukkanlarında (ozellikle Manufaktura) vakit gecirin..
Prag kalesi -- Kapıdaki bekcileri güldürmeye çalışın :) Kalenin masalsı atmosferine kaptırın.. Bir mola verin sıcak şarap/ sıcak çikolata veya sıcak bir kahve için..
Neler yiyip içmiş Ayşecik?
Et komasına girmeden et yemeklerinin tadını cikarabilirsiniz Çek restaurantlarinda: Lokal, Klasterni Pivovar ( birahane ve cheers simdiden gidip icerseniz:) )
Çek yemegine ek olarak Avrupa'dasınız ve diger Avrupa ulkelerinin tadlarini istiyorsanız : Italyan restaurantlari var -- Pasta Fresca, Asya yemekleri var -- Sasazu'ya gidin mutlaka ve oradan yemekleri eritmek icin club kısmına gecin : )..
Lokal restaurantta enfes biftek
Sasazu'dan manzara..
Birahane'den et şöleni.
Arkadaslariyla baska nerelere gitmis Ayşecik? 
Dans etmek James Dean barında.. Eskilerle bir nostaljik masala kapılmak..
Cosmopolitan'ini yudumlamak Radost FX bardaki ilginc/ rengarenk dekoru eşliginde..

Prag'i 3-4 gun icinde gezdim masallar anlattim uzun zamandır gormedigim arkadaslarima.. Onlarin masallarini dinledim.. Bu masallarda kah Ayşecik oldum kah Ayse hanım kah Ayse hatun.. Kucuk kucuk kutulara sakladım o masalları..Kutu kutu renkli evlere yerlestirim her birini...Kutu kutu pense oynasınlar o masal kahramanlari diye.. :)
Ben bir Ayşecik'tim.. Kırmızı bavulumun elinden tuttum ve şarkı soyleyerek ilerledim yollari taştan Prag'da..

It's time to begin, isn't it?
I get a little bit bigger, but then I'll admit
I'm just the same as I was
Now don't you understand
That I'm never changing who I am 


 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder