Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

7 Şubat 2013 Perşembe

Bir Melek'in Yolculuğu..

Bugun bir güzel prensesin yolculuguna tanık olduk arkadaslarla :) Kucuk guzel Zeynep hoşgeldin dünyaya :)

Zeynep'in geldigi yol uzaktı sanırım iyice uykusunu almıs ki bize kocaman guzel gozleriyle baktı..
Zeynep'in geldigi yol guzel kokuluydu bence cunku odaya hoş bir koku bırakmıstı..
Zeynep'in geldigi yol tertemizdi bence cunku yumuşacık elleri ve ayakları vardı..
Zeynep'in geldigi yol huzurluydu, mutluydu, sakindi bence cunku annesine ve babasına yansıtmıstı o guzelligi :) Ikisi de cok guzeldi beraber  :) 

Benim icin çocukların cok ayrı bir yeri var.. Ve her tanıstıgım an o meleklerle, duygulanırım.. Ve o meleklerle bizleri tanıstıran ve onlarla her yolculugunda beraber olacak anne ve babaya tesekkurlerimi sunmak isterim buradan:)

Zeynep geldigin yolculugun guzelligini yasayacaksın dilerim hayatının her anında/ yasında.. Sana ve senin gibi dunyaya yeni gelen / yetisen her cocuga guzel kokulu, temiz , huzurlu bir dunya bırakmak icin de biz de yolculuk ediyoruz / ogreniyoruz / kendimizi gelistiriyoruz ve dogrularımızla/ yanlıslarımızla olgunlasiyoruz.. Senin bugun bana ikram ettigin cikolatalar kadar olmasa da benim beyaz/ pembe gullerimi kabul eder misin :)? Belki bir gun sen buyuyunce bir yerlerde karsilasiriz ;) -- simdiden sana bir site gonderiyorum bence annen baban kadar sen de cok seveceksin :) -- http://www.homesweetworld.com/




Sevgiler Pinar'a ve Serkan'a .. :)
Sevgiler herkese


1 yorum:

  1. Dunya'ya bir melek dusmustu bundan 29 yil once... Kim oldugunu biliyorsun:)

    YanıtlaSil