Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

28 Ocak 2013 Pazartesi

Eskişehir..Şehir Aşktır..Şehir Guzelliktir..Şehir bir Yolculuktur..

Bir haftasonu kaçamağı yaptık kızlarla beraber gectiğimiz haftasonu.. Eskişehir'di istikamet.. Donacağız derken Istanbul'a kıyasla yumuşak bir hava ile karşılandık ve o güzellik devam etti yumusaçık karşılaması ile Yasemin'in annesi Nilgun teyzeciğimizin :)

Turkiye'yi kesfetme yolculuklarına baslamak isterim hep.. Belki de bu Eskişehir ile baslangıcı yapmış bulunmaktayım ;)

Neyse nerede kalmıştık? Nilgun teyzeciğim 28 yaşındaki Bike'yi karşıladı kapıda; ama Eskişehir'de kaldıgım, gezdigim gunlerde hep farklı yaşlardaki Bikelere yolculuk yaptım..Gelin sizle tanıştarayım onları ve nerelere gitmişler/ neler yemişler/ neleri keşfetmişler/ neler konuşmuşlar ;)

Ilk gun bir Porsuk Çayı, Odun Pazari evleri turu yaptık.. Porsuk Çayı'nda köprü, köprünün yanındaki mini kafeler, gencler birlikte ellele, yanak yanağa.. Liseli ben arkadaslarımla fotograf cekildikten sonra yagan yagmuru izlerken saleplerimizi yudumladik Arka Bahçe kafesinde -- kafe cok guzel tavsiye ederim Liseli ben cok sevdim orayı:) 
Ögleden sonra karınlarımız acıkmaya baslayınca aklımıza ilk gelen "Çibörek" oldu -- Kırım Tatar yemeğidir.. Kızgın ateste pisen bir hamur yemegi.. Çiğ börek degil dikkatinizi cekerim. Çi demek nefis/ leziz demek.. Yani Nefis/ Enfes/ Lezzetli börek :) -- Kırmızı biber turşuları ile de cok guzel gecti boğazlarımızdan..

Yemek yedikten sonra  Eskişehir'i gezmeye devam ettik.gün içinde.. Bu guzel sehri yuruyerek keşfettik..

Çocuk ben masallar alemine daldım Sazova park 'ta çufçuk trenle yaptığımız turda..
Ilkokul çağına gelmis bilgiye aç / meraklı ben Bilim ve Deney Merkezi olan bu Eskisehir'de gidebildigim kadar gittim sergilere & muzelere  / ogrendim -- Çağdaş Cam Sanat Muzeleri, Lületası el sanatları carsısı.. Daha fazlasını mı istediniz buyrun: http://www.eskisehir-bld.gov.tr/eskisehir_turu.php

 
Universiteli ben arkadaşlarla bulustum Barlar Sokağında..Şarkı soylemeye, dans etmeye gittik 222 Park'ta -- bu mekan eskiden fabrikaymıs ve sonradan restore etmisler. 222 Park kurulan mekanlardan biri...
Aaaa bu arada bu universiteli genc arkadaslariyla gazetelerde cikacak olmanın heyecanı icindeydi gecelere akmadan once ;)

Avukat Bahu Kilic ve arkadaslari;)
Universiteli ben kimi zaman sakin bir haftasonu gecirmek istedim ve hafif muzik esliginde bilgisayarimi aldigim gibi gittim Haller Genclik Merkezi  icinde bir kafede oturdum..

İş hayatına adım atmıs ben nezih bir restaurantta yemek yedim arkadaslarımla bir aksam -- Sempre Italyan Restaurant'ta..--- Mezze Restaurant, Acıktım kafe diger tavsiye edilenler;)

Emekli olmuş  ve belki de sessiz/ sakin bir yer arayabilecek olan ben yapay da olsa yine de insanlar icin sunulan guzellik olan Eskisehir sahilinde uzandım sezlonga Kent Park  içinde gezerken mola vermek istedigimde..
 

Sehir Guzelliktir.. Sehir Aşktır.. Sehir her yaşını guzel gecirebilecegin bir yerdir.. Elbette ki her yaşın aynı dengede olmuyor..Her yaşın guzel veya cirkin anıları oluyor.. Her yaşın başarı ve başarısızlıkları..Her yaşın inişleri ve cıkışları..

Liseli ben, Universiteli ben, Ilkokullu ben, Çocuk ben, Yaşlı ben.. Farklıydık hepimiz merhaba dedim onlara ve Sempre Restaurant'taki piyanist ile söyledim:



Sevgiler,


2 yorum:

  1. bikecim ne guzel yazmissin! eline, gonlune saglik :) gercekten de her yastan Bike Eskisehir'de kendine gore bir deneyim bulabilir... oyle bir yer!
    yine gideriz umarim!

    sevgiler,
    yasemin

    YanıtlaSil
  2. Asıl senin gonlune guzelligine saglik arkadasim! :)Sevgiler,

    YanıtlaSil