Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

20 Ocak 2013 Pazar

Babadan oğula yolculuk..

Hayat o kadar cabuk degisiyor ki.. Hep bir değişim icin de bizler de kosturuyoruz ayak uydurmaya calısıyoruz veya çalışmıyoruz.. Geriye donup baktınız mı hic acaba neler değişti.. Acaba gercekten ilerliyor muyuz yoksa geriye dogru mu gidiyoruz? Veya eskilere mi donuyoruz?

Değişimlere karşı olmamakla beraber bunların bilincinde olup adapte olmaktan yanayım.. Ama bir babasının kızı annesinin kızı olarak da anne ve babamı cok dinlerim..Hikayelerini.. Anılarını..Yaşanmışlıklarını..

Bu haftasonu baba ocağında konusurken ilişkiler, evlilikler, beraberlikler uzerine tesadüf müydü bilmiyorum ama bu Pazar günümü dolu dolu, güzel duygularla bitirmemi sağladı Alper Kul..Babamın oğlu tiyatro eserini guzel enerjisi, yüreği ve yeni evlendiği guzel eşine verdigi bakışlar ile sergileyerek..
 
Bu oyunda Alper Kul, bir baba ve oğulun kadın erkek ilişkilerini kendi kuşaklarında nasıl yaşadıklarını komik bir dille anlatırken, 20 yılda Türkiye'de nelerin değiştiğini şarkılar ve video görselleri de oyunu dolduruyor, renklendiriyor... Mutlaka gidin bir fırsatını yakalayıp ;)  
http://www.babaminoglu.com/
https://www.facebook.com/BabaminOgluPage 

Alper Kul'un babası Fikret Bey der ki - belki birebir hatırlayamacagım ama bir kac cumlesini paylasmak isterim:
"Oğlum, çok şanslı kuşaklarsınız. Ben bir kızın elini tutabilmek için iki ay peşinde gezdiğimi bilirim. Şimdi internetten pide gibi gari siparişi veriliyo. Facebook'a gir, iki günde birini bulamazsan zaten salaksın..
Biz hayallerimizle yasadik.. Bir kizin 10 metre yakınımızdan gecmesi bizi cok mutlu ederdi.. Hayal ederdik beni öpse, sarılsa.. 
Ama hayatta en onemli olan kendini yalnız hissettiginde kollarını açabilecegin bir eşin, cocukların ve ailen olması.."

Fikret Bey sizinle tanısmak cok isterim.. Sizi de gorebilseydik o sahnede ne guzel olurdu :) O zaman Fikret Bey ben hayallerimden bahsedeyim size bu akşam.. Bu yolculukta siz oğlunuzla olun ben babamın kızıyla..

Sevgiler,

Just Because
I walked up the door,
shut the stairs,
said my shoes,
took off my prayers,
turned off my bed,
got into the light,
All because you kissed me goodnight.  

by Natalie Dorsch

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder