Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

30 Ocak 2013 Çarşamba

Anlık yolculuklar..

Bugün iş yerindeki mutfaktaki ablamız Lale ablamla konusuyordum.. Kardeslerimi sordu..Beni sordu.. Ayakustu planlanmayan bir koyu sohbetlere girdik :) Ardından ekledi Lale ablam ""Bikem ( adimi Bikem sanıyor :) ama bozmadım kulaga hos geldi ;) ) kardeslerin evleniyorsa senin de evlendigin gunu gorelim cok mutlu olcam :) " Ooo Lale ablam dedim garantisini veremem ben onun.."Yalnız kalmak guzel degildir kizim..Sen de münasip birini bulasın" dedi :) Anlık gittim bir yerlere ve bakın hangi sarki vardi arka fonda ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder