Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

6 Ocak 2013 Pazar

A summer journey in winter..




I was on stage tonight and played with my best friend..
Me and my best friend wanted to devote this song ..

To heart and feelings, Have you lost your love?
To trust and sympathy,Have you lost your love?
To pain and forgiveness, Have you found your love?
To desires and happiness,Have you found it yet?
To end and death, Have you lost your passion?

One summer dream
Blue Mountains high and valley low
One summer dream
Warm summer breeze blows endlessly
Touching the hearts of those who feel
One summer dream..

video
Cok heyecanlandım :/


PS: Sizi seviyorum : Anne, baba, ikizim, ve ikinci ailem Kii3dort
*Şiirler alıntıdır --kaynakları hatırlamıyorum ama bulmusumdur bir yerlerden arastırırken :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder