Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

1 Aralık 2012 Cumartesi

Take me to Monet's Gardens..

Bir yagmurlu Cumartesi bugun Istanbul'da.. Uzun zamandır aklımda olan ve gitmek istedigim "Monet'nin Bahcesi" sergisine gittim Sakıp Sabanci Muzesi'nde..

6 Ocak 2013’e dek izlenebilecek ‘Monet’nin Bahçesi’ sergisi, izlenimciliğin isim babası Monet’nin olgunluk döneminde Giverny’deki evinin bahçesinde ürettiği doğa ve çiçek tablolarına ağırlık veriyor.
Fransa’daki Marmottan Monet Müzesi’nin koleksiyonundan yapılan 39  tabloluk seçkiyi sunan sergi, Monet’nin ağırlıklı olarak çiçek ve doğa temalı tablolarına yer veriyor.

Bahcesinde dolasirken Monet'nin Nilufer'leri kokladım.. Su Bahcelerinin sırıltısını dinledim..Japon koprusunden gectim..Gundogumunda & gunbatiminda beliren ışıklarla dans ettim.. Yelkenlerle derinlere acildim..Salkım söğütler gibi büktüm boynumu ağladım güzellikleri karsısında..

Ah Monet..Mutlu bahcıvan Monet.. Resimlerindeki her fırca darbende gosterdin büyüğü ve küçüğü, iyiyi ve kötüyü, güzeli ve çirkini,  anlaşılanı ve anlaşılmazı.. 
"Belki de ressam olmayı çiçeklere borçluyum" diyen Monet bence sen bir çiçeksin..

Müze'de cocuklara yonelik atolyeler oldugunu duydum ve bir o kadar sevindim.. Mutlaka gidin! -- Muze'nin manzarasi /kendisi ve icerisindeki diger sergilerle de bir muhtesem! :)
Sizlere bir kac link yazıyorum bakmak isterseniz Monet hakkında detaylı bilgi icin:
http://www.goodreads.com/author/quotes/110017.Claude_Monet
http://www.youtube.com/watch?v=oSMVyFmBnbY
 
“Every day I discover
more and more
beautiful things.
It’s enough to drive one mad.
I have such a desire
to do everything,
my head is bursting with it.”
― Claude Monet
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder