Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

5 Aralık 2012 Çarşamba

I walk on..

Sevgili takipcilerim burada sanırım sizlerle siirlerimi ve sarkilarimi da paylasacagim.. Dilerim okurken guzel zamanlar geciririz beraber..

Bende ve sizde uyandırdıgı duygular farklı veya aynı olabilir.. Belki sizi de anlatiyor olabilirim kim bilir..

Zaman akıp geciyor ..Farkli benzer hayatlardan geciyorum sanki.. Bazen de farkli zamanlarda da olsa farkli figuranlar da olsa hep aynı seyleri yasıyormusum gibi geliyor.. Kim bilir belki de yurumeye devam mesaji veriyordur bunlar bana.. Ama yururken hep de bir anlam ararim.. Olanlara yapılanlara yaptıklarıma.. Ah bilmem bazen de anlam bulmadan yurur giderim ama bazen de onem verdigim bir kisi/ durum ise buldugum bir dortluk/ bir parca/bir yuz ifadesi/ bir cumle karsina cikar ve sasırırsın ya da evet iste buymus sanırım dersin..

Seni seviyorum demedim ki
Elini ver dediğim sadece
Ve hoş gör beni!

Bana yakın göründün,
Çok genctin
ve benim kadar iyi...
-Seni seviyorum demedim ki.



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder