Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

9 Aralık 2012 Pazar

Hoşgeldiniz! Hoş geliniz! Hoş gelmediyseniz hoş gidiniz! ;)

Sevgili takipcilerim guzel yagmurlu bir Pazar sabahi merhaba sizlere! Bugun bu yazıyı aslında cok onceden gerceklestirdigim ve yıllarca da hayalini kurdugum ve sonunda yaptıgım ev partimden bahsetmek icin yazıyorum :) Ve hem guzel enerjiyi, guzel insanlarla olan guzel vakitleri hem de bir ev partisi nasil yapılabilir deneyimlerimi & tavsiyelerimi sizlerle paylasmak istedim ;)

Partiye bir konsept bulmak gerekli mi bilemiyorum ama benim bir kac amacım vardi: 1) Beraberliklerine devam etmek isteyen ikizim ve Selman'i bu kararlarında onlara eşlik etmek, kutlamak, paylasmak 2) Gerek iş hayatı gerek okul hayatı olsun özlemini duydugum insanlari bir araya getirmek ve onlarin da birbirleriyle tanısmalarını istemek 3) Eger onlarin hayatlarına da yeni insanlar/ yeni olaylar / yeni birseyler girdiyse ogrenmek & kendime birseyler katmak / dusunmek beraber..

Size bu yolculuga nasıl basladım ve nasil devam ettik beraber ve nasil devamını getirmek isterim paylasacagim adım adım :)

1) Yaklasık 2 hafta once haber vermek insanlara -- gerek facebook / gerek e-mail araciligiyla :)
2) Bence cagiracaginiz insanlar konsepte gore degisir;) Limited da yapabilirsiniz veya sonsuz da :)
3) Gelecek kisi sayısını partiye bir kac gun kala kesinlestirin ki onlarla ayrica konusun bir kontrol edin neler icmek isterler / neler yemek isterler ;) -- sadece içki olmasın bence cunku karınlar doysun ki içmeye devam edilebilsin istenirse ;). Ah bir de içki icmek istemeyenler olabilir meyve sulari, kola gerekir ah tabi bu votkacılara da yarar;)
4) Alabildiginiz kadar plastik tabak, bardak -- bulasık yıkamayın yetistirmeye calismak icn bardaklari fln :)
5) Yırtılmayacak cop torbalari --- ickiler içilince hafifliyorsun ama bence icki kutuları bir agirlasiyor ;)
6) Nasil eglenebiliriz beraber derseniz: Bir playlist olusturun/ CDleri hazir edin ya da baglayın bilgisayari TV'ye eger mumkunse sonra acin bir radyo/ youtube -- bırakın takılsınlar arkadaslar sevdikleri parcalarla ama kontrol etmek isteyebilrisiniz :)
Diger bir yol da oyunlar hazir olabilir evinizde (tabi kisi sayısı 10-15i gecerse zor olabilir) - Tabu, Cranium, Trivial Pursuit tavsiyelerim ;) --- ah tabi ben isterim "dogruluk mu cesaret mi?" veya "hırsız-polis" oyunlarını da ;)
7) Bu arada insanlara da bırakın bence istedikleri icecekleri getirsinler ;) -- ama sizin buzdolabınızda limon, buz, soguk su, soda eksik olmasın ;)
8) Attıgınız e-mail/ facebook mesajı icinde de acık adresiniz olsun detaylı anlatamazsiniz da telefonunuz yanınız da olsun ;)
9) Insanlar geldikce cok sevindim :) -- aksam 9-10 gibi gelirler : ). Bu arada sigara icecekler icin bence bir odaniz olsun camı acabileceginiz/ kucuk balkonu olan vs :)

Bundan sonrasında bırakın parti akıp gitsin :) Ben cok eglendim / cok konustum/ paylastim / sarkı soyledim/ dans ettim ve sonra durdum inceledim neler oluyordu oralarda?? ;)

Cipsler (ozellikle yuvarlak cıtır cıtır olanlar ;)), kuruyemisler, krakerler , bir kac meze, meyveler tabaklarda durmuyordu
Ickileri hazırlamasını bilen / ne tur ickilerle devam edelim tavsiyeleri veren uzman arkadaslar calisiyorlardı ;) -- limonu eksik etmeyelim gencler;)
Fotograf makinesini bulan olusturuyordu profil resimleri ;)
Lise/ Universite/ Iş hayatı/ Kariyer hayatı konusuluyordu ortak olan amaclar/ hedefler dogrultusunda koyu sohbetlere dalan yeni arkadaslarla ..
Gecenin sonuna dogru surprizi patlatmıstı gencler .. Unutmuyorlardı orada olmak isteyip olamayan arkadasları  yazdıkları notlarla.. Ah bu arada ikizim orada tahmin ediyordu kim yazmıs acaba onu ve bilebilirse o not sahibine benden bir hediye!! :)
Gece bitiyordu belki ama farkettigim birsey vardi.. Ben bu gece belki iki insanın beraberliklerini kutluyoruz dedim onların bu guzellıklerine merhaba dedim ama bence bir merhaba arkadaslarıma gitti (eskiden beri gelenler ve yeni gelenler ve yenilerin eskilerle tanismalari)..
Bir merhaba orada diger aşıklara gitti..

Bir merhaba daha vardı avucumda..O da muzige gitsin/ sarkılara gitsin ve boylece yeni renklere yeni hayatlara gitsin ..

Where there is desire
There is gonna be a flame
Where there is a flame
Someone's bound to get burned
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try try try
Gotta get up and try try try
You gotta get up and try try try..

video
Genclere calmadım piyano parti sirasinda; cunku istemedim bitirmek,
 cunku devamı gelecek kucuk bir sahnede minik arkadaslarimla minik yurekleriyle..
Ocak'ın 6sında sanırım bekleyim mi sizleri de;)?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder