Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

30 Kasım 2012 Cuma

Gorebilirsin..Duyabilirsin..Ama koklayamazsın o yüce dağlari..

Bu bir kişinin yolculugu degil..
Bu bir grup askerin yolculugu..
Bu bir halkın yolculugu..
Bu coluk, cocuk, anne, baba, sevgili, eş, arkadas..yolculugu..
Bu bir butunlugun/ butun olmanın yolculugu..
Bu ayrılıkların/ kavusmalarin yolculugu..

Bugun "Dağ" filmini izlerken onlari izledim/ dinledim ama bilemezdim gercekler neydi.. Oranin atmosferini koklayamazdım.. Korkularını gorsem de hissedemezdim.. Sevinclerini duysam da kalplerinin atısını duyamazdım.. Telefonun diger ucundaki sevgiliye soylediklerini duysam da içine akıttıgı gozyaslarına dokunamazdım.. Komutanların bagırmalarını haykırıslarını duysam da gücünü hissedemezdim..Yaralı olanlarin yaraları sarılırken acılarını gorebilirdim ama onlara sarılamazdım hissedemezdim yaralarının sıcaklıgını..Opemezdim gozlerinden..Tutamazdım ellerinden.. Hemsire/ doktor olmak isterdim onlara yardım eden/ dinleyen/ konusan/ anlatan -- masallar , siirler, sarkılar anlatan.. Bir yerden dokunmak isterdim bir sekilde bu cirkin savasları durduramazsak da yüce daglardan inen yuce insanlarin ellerini tutmak isterdim..

Affet beni asker
Affet beni gece vakti
Ay doğmuş süzülürken
Sabaha kalmadan affet
Tam ayrılık derken
Çünkü sen çölüme yağmur oldun
Sen geceme gündüz oldun
Sen canıma yoldaş oldun
Sen kışıma yorgan oldun..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder