Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

24 Aralık 2012 Pazartesi

Dear 2013, where do you take me to?

Sevgili takipcilerim merhaba!

Bir onceki yazimda Viyana turumdan bahsedecegimi belirttim ama onun oncesinde ayağımın tozuyla, geldigim gibi aklımdakileri, kalbimdekileri dökmek ve sizlerle paylasmak istedim..

Bu gece itibari ile Viyana ve onun gibi baska ulkeler yılbasına giriyorlar.. Sokaklar simdiden cıvıl cıvıl..Insanlar arkadaslariyla, aileleriyle kavusma sevinci icindeler.. Yılbası hediyeleri , agac susleri, suprizlerle dolu kutucuklar yılbası agaclarıyla cıvıl cıvıllar..

Peki o evlerde konusuyorlar mıdır 2012 nasil gecti? Ulke çapında, dunya çapında veya kendi çapımızda..

Ben 2012 ile neler geldi/ gecti bakarken 2013 nerelere götürsün ve bize nasıl eşlik etsin dileklerimi paylasayım mı sizlerle? Geçmise yolculuk etmek bize birsey getirmeyecek e o zaman 2013 yolculuğuna ne dersiniz? ;)

Sevgili 2013, buyuk karavanımızla gittigimiz yerlerde lutfen aşağıdakiler olsun.. Unuttuklarım olabilir ama tabi senden de beni şaşırtmanı bekliyorum ;)
1-Cok mermi sesleri duyuldu.. Barışın, sevginin, başarının, beraberligin kutlandığı geceler olsun ve orada  mermiler yerine birbirimize atalım birşeyler şakalaşmak adına eğlenmek adına..
2-Adalet ve adaletsizlik gorduk.. Üstü kapalıydı ve cok transparan degildi olanlar / sebepleri.. Bunları medya aracılıgıyla izleyen / okuduklarımla takip eden bir insan olarak detay veremiyor olabilirim veya dogru dusunmuyor olabilirim ama senden dilegim önümüzdeki nesiller/ şu an okuyan cocuklar olanların farkında olsunlar/ okusunlar tarihi/ bilsinler ona gore yetistirsinler kendilerini.. Boyle bir ortam saglar mısın onlara?

3- Hayatta sağlıktan ötesi olmadıgına hepimiz aynı fikirdeyiz ama öldürülen doktor haberleri gördük. Kalbimiz ağrıdı ve yine doktordu ilk ugradıgımız kapı.. Peki o oldurenler nasil yasadilar bilemiyorum..Ama doktorluk gibi kutsal olan her meslekteki insanlara saygı duyulan, mesleklerini yapmalarına izin veren bir toplum yetistirilsin.. Yetistirilemeyen toplum da eğitilsin/ ögretilsin ve hatta cezası varsa cezalandırılsın..
* Öldurulen doktorların yakınlarına bassaglıgı diliyorum yeniden.. 1-2
**Doktor olan ve olacak herkese de gorevlerinde şans, saglık, basari diliyorum..

4-Sanata ve sanatcıya saygıyı da gordum saygısızlıgı da.. Saygı kavramının degistigini gordum.. Su an bir anda 2012de olanlardan aklıma gelen Whitney Houston gibi sanatcilari kaybettikten sonra butun sosyal alanlarda sarkılarla anarak yankı uyandırması guzel birsey olabiliyorken yeni cikan eserlerin de hızlıca "top" olup, hızlıca degerinin yitirildigini gordum..
Ama 2013, sen sanatcılarımız hayattayken / eserleri icraa ediyorlarken destekleyecegimiz ortamlara gotur bizi..

5-Beraberlikler oldugu gibi ayriliklar gordum cevremdeki insanların hayatlarında ve bazı bazı kendi hayatımda.. Cok konusulan dugunler oldu.. Cok sozu gecen gelinlikler, damatlıklar (Kate Middleton gelinliginden begendiginiz begenmedikleriniz nelerdir? :)) oldu..
Ben isterim ki ayrılıklara kızgınsan/ kıskançlıklar yasıyorsan kırma ellerinle goncaları.. Aynalara nefretle bak istersen karısmam yüz senin yüzün ama kırma aynaları sinirinden..Uzun lafın kısası aşkı rahat bırak gittigimiz yerde hırslanma ona...
En sevdigim ugurlu rakamım 5 ile birakacagim; cunku 2013 daha yeni basladık yola.. Bu yolculukta daha cok yazımız/ anımız olacaktır.. Bu 5ler daha ne 5ler olur bilinmez..


Karavan ile yapacagimiz her yolculuk huzurlu olsun, parıltılı olsun, sessizlikte doga ile butunluk olsun, dogal olsun hersey.. Dogal akışıyla, dogru, net ve sağlıklı bir sekilde ilerlesin yolculuk..

 Sevgili 2013, sıcak cikolatamı ve kurabiyelerimi hazırladım.. Nereye gidiyoruz ? ;)
 

Silent night..
All is calm all is bright..


Siz ne istersiniz 2013'ten? Ona bildiririm ben merak etmeyin :)

Sevgiler,
Bike


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder