Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

19 Aralık 2012 Çarşamba

A little bit of a little bit of Vienna ;)

HEY sen! Ne guzel geldin de icimdeki bu sevinci senle paylasıyorum :) Yılbasına gunler kala bir Viyana yollarına düşüyorum kırmızı bavulumla ;) Dönünce de görüşelim yeniden. Viyanadaki kar tanelerinden, tatlılarından, muzik ve renklerinden bahsederim ve daha fazlası ;)

Simdiden nice mutlu yıllara erken girecek olan yurtdısında yasayanlara/ yabancı arkadaslarıma! Ama bu cumlenin devamı gelecek yazılarımda ;) Keep me following! :)

Billy'ciğim de yazmıs bu sarkıyı bana:) Kırmızı bavulumla söylüyorum hazırlanırken  ;)

Slow down, you crazy child.
Slow down, you're doing fine.
You've got your passion. You've got your pride,
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true.
When will you realize Vienna waits for you?



A goodbye kiss on your cheek.. 
A goodbye song in my mind..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder